Hoofdsponsor

1/24 VW Golf 5 GTI [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Neen nee dat is louter een lichtinval deze beelden zijn met kunstlicht gemaakt
@ Eric als je mijn Golf vanaf het begin bekijkt staat er met foto's te zien hoe ik deze verlaagd heb , hij is niet helemaal mijn goesting maar die persoon waarvoor hij gemaakt word wou perse deze velgen en ik kan hem zonder onderaan iets weg te laten of kapot te doen hem niet lager leggen als hij onderaan niet gebruikt word kan je met dikke koperdraad nieuwe assen maken , maar deze is origineel gebleven
Marc
 
Neen nee dat is louter een lichtinval deze beelden zijn met kunstlicht gemaakt
@ Eric als je mijn Golf vanaf het begin bekijkt staat er met foto's te zien hoe ik deze verlaagd heb , hij is niet helemaal mijn goesting maar die persoon waarvoor hij gemaakt word wou perse deze velgen en ik kan hem zonder onderaan iets weg te laten of kapot te doen hem niet lager leggen als hij onderaan niet gebruikt word kan je met dikke koperdraad nieuwe assen maken , maar deze is origineel gebleven
Marc

Nu voor de tweede keer heel je topic bekeken en ik kijk erover denk ik.
Er staat wel hoe hij achteraan verlaagd is (stukje van de veerpoten er tussen uit), maar van de voorkant vind ik niks terug.
Op de foto te zien lijkt hij 'vlak' te liggen, dan heb je vooraan toch ook iets gedaan denk ik en dat vind ik niet terug.
 
Sorry Eric dan zal ik dat vergeten te plaatsen zijn
Ik heb het volgende gedaan waar de veren in komen dat is een uitsparing daar ben ik begonnen weg te vijlen zodanig dat dat stukje meer naar boven kwam daarna de veren zelf ingekort zodanig dat die nog tussen dat stukje komt en de carrosserie en de draagarmen met sec lijm gelijmd onder lichte druk geplooid en zo gehouden dat deze in die stand bleven hangen
Nu moet ik mijn Golf ook nog maken deze ligt op dit moment te baden in de remolie om een zachter ( kleur verwijderen ) velleke te krijgen waarom omdat hij in de kleur van deze Golf stond maar er was iets mis met de vernis gegaan ( visogen ) slecht ontvet of zoiets
Maar die moet ook ietsje omlaag zoals mijne echte Golf
Je moet gewoon hetgeen ge er vanboven afdoet er van onder bijdoen zodanig dat ge waar het wiel op komt dat punt verlegt maar kijk goed uit dat de wielen naar links en rechts nog kunnen draaien
Als deze Golf af is dan zal ik het proberen met wat foto's wat uit te leggen , ik heb nu een dead line zondag moet alles af zijn
Grt
Marc
 
De garage ziet er al goed uit.De golf zal er mooi in staan.
Marc S
 
Marc, prachtig gedaan de garage.
 
Ik heb het volgende gedaan waar de veren in komen dat is een uitsparing daar ben ik begonnen weg te vijlen zodanig dat dat stukje meer naar boven kwam daarna de veren zelf ingekort zodanig dat die nog tussen dat stukje komt en de carrosserie en de draagarmen met sec lijm gelijmd onder lichte druk geplooid en zo gehouden dat deze in die stand bleven hangen.
Je moet gewoon hetgeen ge er vanboven afdoet er van onder bijdoen zodanig dat ge waar het wiel op komt dat punt verlegt maar kijk goed uit dat de wielen naar links en rechts nog kunnen draaien
Grt
Marc

Bedankt voor je uitleg Marc, ik begrijp je uitleg (nu het zelf nog in praktijk brengen ;-) , morgen komt mijn eerste projectje in 30 jaar naar huis).
 
Erik mag ik eens nieuwsgierig zijn ? Wat gaat het worden ?
 
Vandaag een beetje verder kunnen werken
De bodemplaat is gesneden en ligt te drogen , verder heb ik nog verder afgewerkt en nog een extraatje aan toegevoegd

attachment.jpg

attachment.jpg

Voor de Die hards het is een velgje van een Golf 1 GTI de rest is gescratcht met koperdraad en stukjes isolatie van een elektrische draad en blauwe elek. draad
Hopelijk is het naar jullie zin
grt
Marc
 
Uw opdrachtgever zal tevreden zijn.Heel mooi gedaan.
Marc S
 
Vandaag is het voor mij "The Big Day " de Golf 5 GTI word vandaag afgehaald en dan zit het erop voor deze bouw
De garagebox is nog net op tijd afgeraakt heb de laatste foto's hier nog klaar liggen en dan mag deze topic op slot ( reacties mogen nog hoor )

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

Voila dat was het dan een bouw met wat tegenslagen en veel tijdsverlies maar eind goed al goed ( hoop ik )
Grt
Marc
 
Gisteren nog eens kunnen bewonderen in het echt.Vind het een heel goed geslaagd project.Wie weet komt er nog een volgende bestelling.
Marc S
 
Spijtig dat ik hem niet kan meebrengen he
Marc
 
Marc hij is schitterend geworden
 
Wel beste vrienden bedankt voor uw reacties
Marc
 
Echt mooi gedaan Marc grt.
 
Prachtig gemaakt, ben ook fan van de garage

Erik mag ik eens nieuwsgierig zijn ? Wat gaat het worden ?

Mijn projectje is de Kever cabrio 1970 van Revell, als ik morgen tijd heb zal ik mij is achter de pc zetten voor de foto's op het juiste formaat te krijgen en een topic te starten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan