Hoofdsponsor

1/24 Ford Fiesta RS WRC - Ken Block - Monza Rally '14 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

Rocknrolla

Well-known member
Registered
Lid geworden
2 feb 2014
Berichten
380
Om het modelbouwen weer wat onder de knie te krijgen, ben ik begonnen met een kit die ik al eerdere keren gemaakt heb.
De Fiesta van Belkits is een hele leuke kit en vrij makkelijk ook. Hele goeie kwaliteit en weinig tot geen noemenswaardige opmerkingen erover.
De livery die ik er voor gekozen heb is wel iets pittiger.
Namelijk de versie van Ken Block waarmee hij de Monza Rally show in 2014 heeft gereden.

Het gaat om deze dus:
opy8fo.jpg

De kit komt dus van Belkits en de decals van Studio 27

qq8z8j.jpg

Heel ver ben ik nog niet geraakt maar toch al verder dan ik gedacht had. Het onderstel zit namelijk al volledig in elkaar.
Ik moest ook nog even mijn bureau weer helemaal opnieuw inrichten alvorens ik aan het airbrushen kon beginnen.

v4xaug.jpg

w2mtex.jpg

i754zn.jpg

ir6r12.jpg

Dat was het tot dusver. De onderdelen voor het interieur liggen ook allemaal klaar voor de primer, dus dat gaan we eerstdaags eens gaan doen.
Tot de volgende!;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veelbelovende start, ik verlang om het vervolg te zien ;)
 
Blij te zien dat je er weer aan begonnen bent, zal een knap model worden.
 
Hoi Cedric terug in gang geschoten , ben er blij om , en dan nog zo eentje Ken block uitvoering , heb hem al een paar x bezig gezien op YouTube wel de moeite om die te zien rijden
Suc6
Marc
 
Ik volg deze !
ik wist niet dat studio 27 ook al Ken Block decals heeft.
Wilde in de tijd eentje bouwen van Block, maar enkel de Colorado decals waren beschikbaar. En die hadden toch een redelijke slechte reputatie.
Deze van Studio 27 zullen wel zoals gewoonlijk tiptop zijn.

Veel plezier met deze !
 
Tsjah, veel is er weer niet van een bouwverslag gekomen. Ik vergeet gewoon elke keer om alles op foto vast te leggen.
Maar hij is wel afgeraakt. Het decallen was een ware hel maar is gelukkig wel goed gekomen.

o76kjl.jpg

qs86r7.jpg

rtn57b.jpg

14nl8go.jpg
 
Goed weer 's iets van je te vernemen. Het model ziet er keurig gemaakt uit en zit strak in de decals. Verder heb ik er, zoals je misschien nog wel weet, geen verstand van dus ik hou het bij wat mijn gevoel me zegt.

Staat er binnenkort een klassiekertje op het programma? :)
 
Knap Cedric ben ook blij nog eens iets van u te horen en te zien
Trouwens weer een knap bouwwerkje van uw hand
Tof
Marc
 
Is weer een mooie geworden.
Knap werk.
 
Daar ligt een aardig plakkertje op!
Wel jammer van die Hoonigan decal op de achterspoiler, misschien nog te verhelpen?
 
Mooi wagentje.

Al zie ik liever het model dat je volgende project wordt ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan