Hoofdsponsor

Anders / onbekend Lego Star Wars

bert65

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 okt 2011
Berichten
730
Ik ben begonnen aan Lego en dan met name Star Wars.

Dit is de eerste die gebouwd is:
attachment.jpg


En de volgende waar ik aan ga beginnen is de Tie fighter

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
sorry Bert, maar je foto's zijn niet zichtbaar
 
Bert ik denk het wel want een paar jaar geleden heb ik de Lego VW bus gebouwd en toen heb ik die vraag ook gesteld en er staat hier nog ergens een topic van mij over
Marc
 
Lego is toch ook een vorm van modelbouw of zie ik dat verkeerd?
Er zijn mensen die met die blokjes soms schitterende, realistisch ogende modellen bouwen.
Ga maar eens kijken naar een Legotentoonstelling: wat je daar zoal ziet hou je soms niet voor mogelijk!
 
Zijn de foto's nu wel zichtbaar?
 
Voor mij wel. Veel plezier met de 2e, post maar verder in deze topic 😉
 
Nooit mijn ding geweest om te maken, maar ik kan het wel mooi vinden ;)
 
Van mij ook niet tot ik de VW bus gemaakt had dan sta je versteld wat je allemaal kan met rechthoekige plastieken blokjes ( de meeste toch )
Toch verrassend
Ik kijk er naar uit
Marc
 
Ohooo super om met Lego te werken vind de bouwdozen alleen wat aan de dure kant...
 
Vandaag 1 van de 2 vitrines geplaatst.

attachment.jpg attachment.jpg
 
ik zal zo dadelijk een topic aanmaken over Lego ;) dan kunnen we daar de offtopic posts zetten ;)

edit: bij deze dus gebeurd ;)
je kan dit topic verder gebruiken voor je bouw van de Lego Star Wars
 
Ik ben bezig met de Tie fighter.
Dit word een grote jongen even ter vergelijking heb ik er een 1/24 auto bij geplaatst.

attachment.jpg attachment.jpg
 
Mooie bouwvooruitgang, jammer genoeg is de tweede vleugel heel repetitief bouwen... maar het eindresultaat zal indrukwekkend zijn.

Bert ik raad je zeker de 75060 aan, dat is een bouwspektakel. Het is een prachtige weergave van de Slave 1. Nu je die nog gewoon bij Lego.com kunt bestellen, is dat een no-brainer als je bereid bent het geld eraan uit te geven.

Ik heb over die set hier een uitgebreide review over geschreven; wie weet heb je er iets aan. Toevallig maak ik in die review ook een vergelijking met de Tie Fighter die jij nu aan het maken bent...
 
De Slave 1 ben ik op internet tegengekomen en vind het een mooie kit.Misschien dat deze er in de toekomst ook nog wel bij komt.Voor nu heb ik nog de Millenium Falcon en een Tie striker op de plank liggen.
Voor de MF heb ik een lichtsetje besteld.
 
Deze is klaar.
attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg

Vandaag deze gekocht,het boekje en zakje lego kreeg ik er bij.
 
heel mooi ! Hier thuis heb ik ook fervente legobouwers zoals mijn zoon en vrouw .
Mijn zoon zit nu ook in zijn starwars fase .
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan