Hoofdsponsor

1/10 Kuban Kozak [wip]

Vanja

Well-known member
Registered
Lid geworden
3 jan 2015
Berichten
239
Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik hier nog is iets gepost heb maar ik heb het nogal druk gehad maar u heb ik weer tijd om te bouwen en te schilderen.
Wat ik hier ga brengen is een buste van een een Kuban Kozak die in dienst is van het rode leger.

De buste komt van young miniatures en ziet eruit als volgt:
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier met deze mooie buste
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alle overtollige resin is er afgeschuurd het was wel een stevig karweitje
attachment.jpg
 
nu zullen jullie even jullie hoofd op jullie schouder leggen maar deze is in de primer gezet.

attachment.jpg




ps: srry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar ik ga er werk van maken beloofd!
 
En de dry fit.Ik begrijp echter niet goed hoe het komt dat de foto's op hun kant liggen wanneer ze ik ze upload staan ze zoals ze moeten staan maar eens geupload staan ze op hun kant.Iendien iemand tips weet of nog beter weet wat ik moet doen laat het maar weten.


attachment.jpg
 
Prachtige buste' ben benieuwd naar het vervolg!
En je koffietas is ook assorti. :D
 
Ik begrijp echter niet goed hoe het komt dat de foto's op hun kant liggen wanneer ze ik ze upload staan ze zoals ze moeten staan maar eens geupload staan ze op hun kant. Indien iemand tips weet of nog beter weet wat ik moet doen laat het maar weten.

Dit komt omdat de foto te groot is.
Indien je, voor je upload, de foto's +-50% verkleint (via paint oid) gaan de foto's mooi recht staan ;).
 
Benieuwd naar de schilderwerken, de buste is er eentje van hoogwaardige kwaliteit zo te zien.
 
En we zijn begonnen met de basislagen
attachment.jpg
 
Een weetje

De Kuban Kozakken (Russian: Кубанские кaзаки, Kubanskiye Kаzaki; Ukrainian: Кубанські козаки, Kubans'ki Kozaky) or Kubanians (кубанцы, кубанці)
Zijn afstammelingen van 2 grote groepen kozakken die zichgevestigd hebben in het noord-oosten van de kaukas(de kuban regio).
De westerse groep die zich gevestigd heeft in de regio waren van oorsprong zwarte zee kozakken die van origine Zaporozhian kozakken waren uit Oekraïne.De groep die uit het oosten kwamen uit de don streek en waren dus don kozakken.

De kozakken in de tweede wereldoorlog vochten aan beide zijden dus zowel voor het rode leger als voor de werhmacht.
 
Heel veel plezier en succes met deze
 
mooi figuur en ik volg grt.
 
Hallo iedereen

Ik heb ondertussen nog wat ver geschilderd aan het gezicht en dit is het voorlopige resultaat en de volgende hoe het in het geheel zal uitzien
let wel de baard is de volgende stap
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Mooie karakter kop, succes met je verdere afwerking van de buste.

Groetjes,
Rudy
 
dat komt in orde en blijf volgen grt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan