Hoofdsponsor

1/35 U.S. armored bulldozer [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aris5

Well-known member
Registered
Lid geworden
29 jun 2015
Berichten
3.126
Dom dom, ik wil niet militair bouwen, maar


Zo is het toch anders

De eisen

Modellbauwettbewerb
"Out of the Box"

Ab den 01.08.2017 geht es wieder los mit unseren jährlichen Wettbewerb
Dieses mal wird es ein "Out of the Box" wettbewerb
Das heisst so viel wie: bauen aus dem karton/paket.
ALLES was im Bausatz vorhanden ist darf verbaut werden.
KEINE extra anbauteile wie asseccoires,fotoetch oder figuren die NICHT im bausatz vorhanden sind dürfen NICHT benutzt werden!
Bei der gestalltung des Sockels/grundplatte und der farbgestalltung des modells habt ihr frei hand.👍🏻
KEIN DIORAMA!!!
Strassen,wiese,sandweg,flugplatz oder anderes ist im KLEINE stil erlaubt.
Der wettbewerb dauert 6monate
Alle themengebiete und masstäbe sind erlaubt👍🏻
Zivil,militär,SiFi oder fantasie,alles ist wilkommen.
Ab den erste August habt ihr eine woche zeit um eure projekte, in der wettbewerbsgruppe(link steht ganz unten👇🏻)mit datum's/zeit beweis (Zeitung oder ähnliches),vor zu stellen.
Der gewinner des Wettbewerbes bekommt natürlich auch eine tollen Preis in form von einen tollen bausatzes/Kit🎁

Hier könnt ihr euch anmelden

https://www.facebook.com/groups/1548032962088170/

Keine scheu,jeder ist wilkommen👍🏻

Regeln: 1. nur teile verbauen die im
bausatz vorhanden sind.
KEINE EXTRAS!!!
2.frei hand bei der
Farbgestaltung und
der gestaltung des Sockels
Kein Diorama!!!
3. Alle themengebiete und
Masstäbe sind erlaubt
(Zivil,militär,fantasie,SiFi)
4. ab dem ersten august,
mit datum/zeitnachweiss,
Euer modell/projekte
(Innerhalb einer Woche)
In der Gruppe Vorstellen.
5. dauer des wettbewerbs
Ist sechs Monate

Wettbewerbsgruppe:
 
Laatst bewerkt:
Kameraden, komt mij goed uit, niet in mijn Diorama en en niet militair.
Gaat niet betekenen dat ik alles wat in de doos is wel...gebruik.

De kit wordt dan deze en in het groen


attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
veel succes en plezier grt.
 
Heel tegen mij in heb ik nu "öpgegeven" Ik mag niets vervangen. Ook hier zijn de delen, C1, C2, C41, C55 Kapot, de enige hechtpunten zijn, de frames.Ik mag geen koperdraad, om hendels vervangen alles moet uit de doos, met de delen. Mag wel onbeperkt lijm toevoegen.
Gaat mij net iets te ver. De wettbewerp, uitgeschreven en wel bouwen, maar dan wel, met enige andere delen, zodat ik hem bloot kan laten zien




attachment.jpg
 
Zou toch moeten mogelijk zijn om te herstellen, beetje passen, Revell contacta om te positioneren, ultra thin van Tamiya om te fixeren, blijft zwak door klein lijmoppervlak, maar eens in positie...
 
Hoi Aris, ik wens je veel plezier met dat groene gerupste werkbeest, prachtige machine ! :)

groet ;)
 
Zou toch moeten mogelijk zijn om te herstellen, beetje passen, Revell contacta om te positioneren, ultra thin van Tamiya om te fixeren, blijft zwak door klein lijmoppervlak, maar eens in positie...

Ga ik doen
 
Hey Aris ik wens je heel heel veel moed en veel geluk met dit mooie maar blijkbaar niet zo makkelijk project
Suc6 makker
Marc
 
Dank je Marc,

Dit is zo'n beetje de inhoud van de doos


attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Enige voortgang foto's...het is niet de eerste keer dat ik er een uit deze serie bouw. Toch ga ik een wezenlijk verschil maken. Natuurlijk is de opbouw hetzelfde, maar zoals foto 3 die kleine hendels, ga ik net voor het spuiten plaatsen, als het grootste gedeelte van de motor in elkaar zit. Minder risico op beschadigen en vanaf het eerste begin gebruik ik het micro zaagje

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Aris ben zeer nieuwsgierig hoe deze er gaat uitzien in jouw handen zeker zo knap als uw vorige bouwwerkjes
Suc6
Grt
Marc
 
Lekker ding die bulldozer. Ziet er goed uit. Maar hallo, wat een onderdelen :D
 
Marc en Frank dank je!

Nu op de foto is te zien hoe klein de onderdelen zijn, en geplaatst zonder hendels.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Zoals je ziet alles past nu ook weer

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de complimenten, Zoals je weet, totaal uit de doos. niets anders gebruiken. Wel heb ikhet geluk, dat er PE in de doos is.
Hele smalle strookjes gesneden, van het PE frame, en zo goed als kwaad, leidingen aangelegd naar de sproeiers. Dat er breekstukjes zijn, dan op de koop toenemen. Nog enige onderdelen toegevoegd. Nu dit is de Motor tot zover.

Als ik verkeerd gegokt heb, dan is dat ten koste van het PE materiaal, wat ik niet voor de leidingen kan gebruiken, dus extra voorzichtig uitzagen van de plastic delen.'Ik had ook anedres kunnen kiezen en de leidingen niet maken, maar dan....Nu niet helemaal netjes en wat zapp a gapp

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi en tekst cate.... is knap op motor grt.
 
Veel plezier ermee , je bent alvast goed begonnen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan