Hoofdsponsor

1/35 Panter G

woeler

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 jan 2015
Berichten
115
Nog maar eens iets in elkaar geprutst

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er mooi uit, de tank is super ;)
Je dio kan hier en daar nog wat meer diepte gebruiken, zoals de zandweg en het gras.
Het ziet er een beetje te egaal uit van kleur...
Probeer de volgende keer wat meer verschillende tinten te gebruiken in de modder, een wash zou ook al veel kunnen helpen.
Met de AB kan je het gras ook wat meer variatie geven.
Je zal zien dat het geheel dan veel beter op elkaar ingestemd zal zijn ;)
De omheining vind ik dan weer prachtig gemaakt :)
 
Grote bak is zo'n Panther toch. Leuk diorama. Ik zou ook zo kijken als je figuren als er eentje langs kwam denderen. :D
 
Geweldig indrukwekkend als er op uwe veldwegel zoiets voorbijkomt kan het me levendig inbeelden
Ja van hetgeen ze hierboven schrijven kan ik niks van meegeven met kleuren he das mijn probleem voor mij is het ok hoor
Marc
 
Ik zie de rechtse man al kijken, vol trots, we gaan winnen, de middelste kijkt van "daar komt gedonder van" en de linkse bemoeit zich er niet mee. Mooi diorama van een pantzer richting vernietiging.
 
Het blijft moeilijk om diorama te bouwen en met mijn weinig ervaring vind ik het mooi grt.
 
Het diorama is wel knap gemaakt. Van de Panther heb ik wel eens de uitleg gekregen dat de tracks ergens bij het derde of vierde loopwiel moeten raken, misschien was de track te kort?
 
Ziet er goed uit.
De volgende eentje met een bouwverslag?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan