Hoofdsponsor

1/7 Miss Jason Voorhees [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker bezig Jordi. Misschien nog een idee om de gaten in het masker uit te boren dat zal wel een wereld van verschil maken.
 
Goede tip van Ron.
Ik meen nog een naad te zien in het haar, zal je even moeten wegwerken.
 
daarom dat ik nog iets zoek om rond haar hoofd te doen ;)
normaal kwam daar het masker met bevestigingsriemen

merci voor de tip ivm het masker, die ga ik zeker proberen uitboren
 
Eventueel een bandana rond haar hoofd doen?
Maar dan opgerold als haarband?
Hiervoor kan je eventueel experimenteren met afplaktape ;)

Figuurtje ziet er trouwens al mooi uit ;)
 
ik was idd in die richting aan het denken :)
 
Jordi in de dames blouses zitten van die lintjes net veiligheidsriempjes van structuur is dat niks om te gebruiken er zijn verschillende afmetingen in maar voor schaal 1:24 in autos zijn ze te grof , misschien welideaal om een haarlint van te maken
Marc
 
Ziet er al goed uit Jordi.
Volgens mij heb je echt passie voor figuren.
 
ik heb dit figuur nog eens voor mij gezet. Als ik er nog een beetje aan doorwerk, is ze klaar

een bijna-klaar-foto

attachment.jpg
 
Je vrouwtje ziet er prachtig uit, maar die hond... ben ik niet zo'n fan van :nowink:
Zijn voorpoten staan precies niet "natuurlijk", zo beide naar voren....
 
De hond is oorspronkelijk voor action figuurtjes en ik heb geprobeerd aan de poten te wringen, maar dat was niet mogelijk. Hij stond ook niet echt vlak op de 4 poten. Daarom heb ik de voorpoten ook geplaatst op een steen, zo lijkt het alsof de hond op de uitkijk staat (evt klaar om aan te vallen)
 
Misschien de snuit van de hond een lichte drybrush geven met grijs? Nu is het net een zwarte vlek en met een drybrush zullen er meer details naar voren komen. Verder vind ik het een heel geslaagd schilderwerk.
 
Jordi, dit is de kop van een miniatuur scheper van het merk Schleich

attachment.jpg

Misschien dat het je wat kan helpen bij het verder afwerken van de hond.
 
voor de duidelijkheid, ik heb de hond niet geverfd :)
Ik heb deze in China gekocht, oorspronkelijk was hij voor Action figuurtjes, maar qua schaal vond ik hem wel passen bij dit figuur.
 
Prachtige figuur! Wat de hond betreft, deze kan inderdaad zo staan, maar qua snuit komt hij nogal vlak over.
 
Vandaar misschien een drybrush zoals Artex al aangaf om iets meer leven in zijn zwarte snuit te geven voor de rest toch wel je beste figuur tot nu toe :)
 
Speciaal in ieder geval maar blijft fijn om naar te kijken tof grt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan