Hoofdsponsor

1/7 Miss Jason Voorhees [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.

JordiC

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
3.766
de horror-liefhebbers onder ons kennen 'Jason Voorhees' uit de Friday the 13th series.
Omdat ik Miss Freddy Krueger al eens geschilderd heb, kon Miss Jason Voorhees niet ontbreken.
Het figuur is op schaal 1/7

enkele foto's van de fabrikant/winkel (E2046)
Pictures are for reference only and will be deleted when asked

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en nog enkele voorbeeldjes

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

dit vond ik een leuke afsluiter :ph34r:
attachment.jpg

grtz JordiC
 
Laatst bewerkt:
Hey jordi zijt gij dat , Ahwel dan gaat ge goed in uw hobby op he :dry: ;) ;)
Ziet er iets leuks uit , weeral niks voor mij in verband met kleuren he
ik heb er vertrouwen in dat het hier weer goed gaat komen
grt
Marc
 
nee, ben ik niet ;) Kwam die foto toevallig tegen bij één van de eindresultaten op de website van de verkoper :) daar kan je een gallery aanmaken met je foto's, zodat andere mensen die ook kunnen zien ;)

Ben daarstraks al een stukje begonnen aan de huidskleur van het bovenlijf en de stukjes 'vlees' die zichtbaar zijn in de broek :) ook de broek en schoenen hebben al een eerste kleurtje gekregen :)
 
Een hele mooie jongedame neemt ge onder handen, ik ga volgen
 
Mooie griet zeg :ohmy: die wil ik ook (Olga 2 in : "Hacking the Park" ;))

Bring her on ! :8

Veel plezier met Miss Voorhees :D
 
We volgen Jordi laat komen:D
 
Persoonlijk vind ik de vrouwelijke six-pack wat overdreven bij het figuurtje maar voor de rest ziet er dat weer veelbelovend uit.
Opnieuw eentje om te volgen.
 
er zijn vrouwen met zo'n sixpack, maar dit figuur heeft inderdaad voor haar vormen een overdreven sixpack :)
Zo zijn de Aziaten wel vaker met hun figuren :) zie je ook vaak in de strips of 'tekenfilms', vrouwen met 'je weet wel wat' zo groot dat ze zouden voorover vallen en toch lopen die aan muren op zoals de echte ninja's :D
 
och dees is cool jong ! i like.
Achter deze ook Jason Voorhees zelf ??
 
Jason Voorhees zelf hebben ze niet.
Enkel als reeds geschilderd figuur (schaal 1/6, out of stock) en als Action Figure (ook Out of Stock), dus ik ga het bij de Jasonnette houden ;)
Maar ik heb nog meer dan 120 figuren in mijn wishlist staan, dus nog heel veel keuze :ph34r:
 
Veel plezier met deze Jordi.
 
enkele (gsm)foto's van de werken...

het bovenlichaam, de b****houder en het stuk van de broek met riem. Het paarse 'detail' in mijn figuur (remember dat ik ga proberen in al mijn figuren/bustes iets paars te verwerken) is bij deze ook aanwezig ;)
attachment.jpg

hare jas
attachment.jpg

beginkleur voor het haar :)
attachment.jpg

dit stukje bestaat uit 3 onderdelen :ph34r:
attachment.jpg

het onderstel
attachment.jpg

alles is nog 'in progress'
 
Leuk model. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Inderdaad een fameuze sixpack onze madam.
Ik heb er ook ene maar die ligt in de frigo :-)

Succes
Dirk
 
Mooie start aan dit figuurtje ;)

Wat ben je met een sixpack? Ik heb een tonnetje, daar kan veel meer in... :P
 
Knappe vorderingen reeds Jordi !
 
Daar heb je weer een ferme tante Jordi, veel plezier met haar.
( Nou ja...schilderen bedoel ik dan hé)

Fred
 
geen update met foto's, maar met tekst :)

het figuur heeft al wat vorderingen... het is echt een prachtig figuur dat de fabrikant heeft uitgebracht en goede pasvorm (is niet altijd het geval bij deze figuren) en dan werkt het zoveel vlotter 8)

Ondertussen ben ik ook aan het nadenken over een evt ondergrondje :) ik wil deze keer niet gewoon een saai stukje plank of dergelijke waar ze opstaat :)
op het idee gekomen door deze voorbeeldfoto van iemand die het figuur ook geschilderd heeft
attachment.jpg

Dus we hebben een paar spullen besteld. Zodra deze aangekomen zijn, kunnen we aan de ondergrond beginnen :)
Ik ga ook proberen een paar kleine items te printen :)

Als ik haar zo bekijk, heeft ze voor mij veel weg uit zo'n vampierenfilm, een soort vampierenjager (of voor de fans van The Walking Dead, een overlevende uit die serie die de strijd aangaat)
Het masker verraadt dan weer haar herkomst van Jason Voorhees, dus ik twijfel nog hoe ik het masker ga oplossen. Misschien (zoals ik meestal doe) het masker niet de gebruikelijke kleur geven, in dit geval vervuild wit :) maar bv donkerblauw of bloedrood :)
Iets om over na te denken intussentijd :)
 
Vandaag nog wat kunnen verder werken

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het masker ga ik niet aan haar hoofd bevestigen. Dit zal in het diorama komen.
Hierdoor heb ik wel de 'uitsparing' in haar hoofd moeten opvullen met putty, en ben ik nog op zoek naar een oplossing voor rond haar hoofd. Ik dacht een sjaal ofzo in rambo-stijl rond haar hoofd, eens over nadenken. Het figuur gaat nu toch een tijdje aan de kant, tot ik kan beginnen aan het ondergrondje..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan