Hoofdsponsor

1/35 Panzer III

woeler

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 jan 2015
Berichten
115
PanzerIII de volgende word beter attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind het toch al heel knap gemaakt :eek:
van welk merk is deze kit?
 
dat is Revel 03008 kit Jordi . Ze is van 1995
 
oh Jordi bedankt om dit op de juiste plaats te zetten . Ik ga er beter op letten
 
Ziet er netjes uit moatje , Well Done :)
 
Ik vind hem heel mooi geworden, proficiat!
 
knap ik zou het niet beter gekund hebben
grt
Marc
 
Knap gebouwd maar toch een paar opmerkingen in de hoop dat je er in de toekomst rekening met zal houden:

Tank: knap gebouwd maar een zorgvuldig aangebrachte pinwash zou het model naar grotere hoogte brengen.

Basis: je tank staat nu op de basis alsof hij er op gedropt is met een heli.
Er zijn geen tracksporen achter de tank en de struik er juist achter zou normaal gezien moeten platgereden zijn.
Verder zie ik een grote kei juist voor de rechter track liggen, precies ofdat je de tank er mee wil tegenhouden.
De graspollen zijn te regelmatig ingeplant en te gelijk van hoogte. De keien zouden iets dieper in de ondergrond moeten liggen of zand er rond, nu lijken ze te veel er simpelweg op gelegd.

Ik weet het, ik ben een oude zaag, maar ik geef het je toch maar mee.
 
Mooie tank.
Is dat degene waar je op de beurzen aan bezig was?
 
Inderdaad Camero69 daar was ik op de beurzen mee bezig , want ik werk aan een model op de beurzen en thuis aan een ander en op de club nog iets anders @ Erwin je bent helemaal geen oude zaag hoor en op de meeste punten heb je gelijk .Je moet ook weten dat op onze clubavonden ik altijd naast Gustaaf Van San zit ,misschien ken je hem niet maar dat is de man die nooit onder de 5 prijzen en meestal best of show heeft op beurzen in binnen en buiteland en hij vertelde me hetzelfde als jij maar hij zegde me ook wanneer je er zelf blij mee bent is alles in orde . Ik ga niet zozeer voor de perfectie maar meer voor mijn eigen genot ..Je moet ook weten dat ik hersteld ben van de vieze ziekte maar ook een infarktje heb gehad en ik modder maar wat aan.Dat wil niet zeggen dat ik niet enorm blij ben met de raad die je me gaf
 
Woeler, wat Gustaaf zegt is helemaal juist hoor en ik treed hem hier geen 100 maar 300% in bij.
Gustaaf is mij dus wel bekend en hij staat hoog in mijn achting als modelbouwer.
Als je een dergelijke ziekte meegemaakt hebt (wist dit niet) snap ik het nog beter dat je meer dan tevreden bent met het toch heel mooie resultaat.
Mijn opmerkingen waren inderdaad maar als goede raad bedoeld.
 
Inderdaad Erwin dat kon je niet weten maar het siert je dat je eerlijk bent en goede raad wil geven en voor goede raad sta ik altijd open . Dus bij mijn volgende projectje hoop ik dat je er weer zal bij zijn om uw advies te geven .Bedankt bij voorbaat makker . Als je wil doe ik volgende week vrijdag Gustaaf de groeten van u
 
Doe maar gerust Woeler, de groeten van Erwin van ipms Gent (den diene met zijne dikken buik).
 
Prima Panzer Woeler :)
Je hebt er schik mee gehad en een leuk model neergezet !

Iets voltooien is altijd iets om fier op te zijn :D

Op naar de volgende...

Happy Modelling :)
 
Prima gelukt alvast!
Als je bij je komende bouw ook nog rekening probeert te houden met de opmerkingen die Erwin gaf wordt het zelfs nog beter. Ik ben altijd blij met terechte opmerkingen en kritiek zodat je jezelf nog kan verbeteren en dat lijkt me ook wel het geval voor jou. Maar gezien de toestanden die je meegemaakt hebt mag je meer dan tevreden zijn met het resultaat. En zoals reeds eerder vermeld, je moet er zelf tevreden mee zijn en plezier aan beleven en het moet zeker geen verplichting worden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan