Hoofdsponsor

Anders / onbekend Bleu&Green [DONE]

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Momenteel zit ik in een giga bouwdip en het advies zal wezen doe eens wat anders, tja maar wat ik doe al van alles :@

Dus om de tijd te doden ben ik maar aan de slag gegaan met restanten plastic en heb dit in elkaar gegooid en de bedoeling is dat het een stuk verweerd gevel word.
Vergeet altijd van alles :) kan er geen schaal verhouding aan geven maar het de grote komt overeen met een A4tje en uiteraard zit er nog niets vast.

d89a90c433be26b2611fef6fccc09d73.jpg

ca1bd23de9c72e4fe6635a419669fc39.jpg
 
Laatst bewerkt:
dat is een mooie start ;) veel succes ermee
 
Ziet er leuk uit. Het kan soms deugd doen om eens iets compleet anders te bouwen / scratchen.
 
Bedankt mannen.

Inderdaad Leysend beetje scratchen op het gemakje en dan toch net anders maken is wel leuk, nu wachten tot het weer iets koeler word om de verf erbij te pakken.
 
Iets speciaal om te volgen, je weet nooit wat moois er van komt ;)
 
Kan wel een grondige renovatie gebruiken. Roept herinneringen op aan de toestand in mijn eerste woning
 
Waar een bouwdip al niet goed voor is ;) ziet er gaaf uit Ron !
Op deze schaal kan er misschien nog een spinnetje bij op de muur, of een smurf op de drempel...

hoop voor je dat je gauw weer uit de dip komt !

bouwdip verdrijvend groetje :D
 
Leuk om te volgen, heel veel succes
 
knap gevonden en vind het zelfs levendig (maar ik hou wel van deze steil van werken) en resultaat mag er al zijn grt.
 
Beste Ron ik vind dit prachtig dit is net echt zoiets kan echt
Knap gedaan en dat dipje je zal er snel over zijn ik denk dat ieder van ons het al eens meegemaakt heeft
Grt
Marc
 
Thnks mannen.

Een spin Peter :) dan maar een smurf lol gekheid misschien komt er wel een beessie bij kan altijd nog.
Ik hoop morgen alles in de primer te zetten als het wat is afgekoeld want het is nu niet te spuiten met dit weer :(
 
achja Ron, laten we het er maar op houden dat ik door
de warmte bevangen ben :wacko:

en inderdaad...spuiten is nix met dit weer.... verf is al droog vóórdat je het in het cupje hebt gedaan...

groet van de Zomersmurf ;)
 
De eerste stappen zijn achter de rug.

1a83c20ad93fc6d98564d5ebb3aca35b.jpg

4911da415727f486cb2b6170e5331bb1.jpg
De eerste basis kleuren aangebracht en geseald met glansvernis.

e4016bd298ed5d586944f89322304bcf.jpg

5d7f6fb6e15d7c93222bc5b7caf212cf.jpg
Groen op de deuren en kozijn aangebracht en de muren een oranjeachtig kleurtje gegeven. Na droging de werkjes opgeschuurd met schuurpapier korrel 240, dus de vernislaag diend hier voor wat bescherming om niet direct door de onderliggende laag te schuren. Hierna weer een vernislaag gespoten.

24d0ef436bfffee0e0ee04787304c8aa.jpg

0b198739ca1cd930b4b8f52d01c0231a.jpg
Op de muur en deuren een iets afwijkende kleur groen gespoten en de panelen een blauw kleurtje en jawel na droging weer schuren dus de basis is nu gereed om te wheateren.
 
ik blijf met interesse volgen...
 
Weer een stapje verder.

6bc4bd08e7c935f46ad889c5409f573f.jpg
Door middel van diversen washes met verschillende tinten en de krasjes is de muur voor 80% gereed. De rare vlek rechts is alleen op de foto zichtbaar en niet in het echt :huh:

69eea6cb2db33acd2dda3da23927f0e0.jpg
Dit is de richting waar ik heen wil met het houtwerk maar met het huidige resultaat ben ik niet tevreden dusssssss word opnieuw starten met wat aanpassingen in kleur en volgorde werkwijze.
 
Succes met opnieuw starten van de deur. De rare vlek op de muur, waar je op wees kan ik spijtig genoeg niet vinden, maar ziet er ook mooi uit
 
Bedankt Aris en hopen dat de deur en kozijn nu wel worden hoe ik het in gedachten heb :)
 
De tweede poging wat het houtwerk betreft vind ik beter geslaagd, nog niet helemaal gereed maar gaat de goede kant op.

b0de053930cf3492f080a6fbe9e0bab3.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan