Hoofdsponsor

Anders / onbekend Bleu&Green [DONE]

Bedankt Beyond het gaat de goede kant op :)
 
Mooi Ron ! Super origineel, blijven gaan.
 
Die deur ongelooflijk hoe natuur getrouw , Ron gij hebt het toch in u zitten hoor
Zal weer de moeite worden om deze in echt te zien
Grt
m
Marc
 
Bedankt mannen :)

Het is wel leuk om te om te doen en weer eens totaal iets anders maar het is toch geen gevalletje van help Ron uit zijn zijn modelbouw dip maar ach zal wel weer goed komen met de tijd :)
 
Bedankt mannen :)

Het is wel leuk om te om te doen en weer eens totaal iets anders maar het is toch geen gevalletje van help Ron uit zijn zijn modelbouw dip maar ach zal wel weer goed komen met de tijd :)

In plaats van, kaal te maken en weer te verven. Maak de deur nogmaals. van dezelfde materialen, dezelfde afmeting en leg ze naast elkaar.

Je maakt iets,zoals met een vriending, een stukje van jou bij een stukje van haar, telens zal er iets anders uitkomen. Niet tevereden, als uwe fles bier leeg is en die was net niet zoals de bedoeling, kunt u ook niet retourneren. Betekend volgende fles open maken, en weer drinken en proeven, helemaal vanaf nul beginnen, met de fles
 
Het eind komt in zicht :) Op wat dingetjes na waar ik nu nog niet echt tevreden over ben en nog gaat aanpakken kan hij bijna in zijn lijst. Helaas worden sommigen kleuren niet helemaal goed weer gegeven zoals bijv. het beton/steen aan de onderzijde blijkbaar heeft de Ipad er moeite mee om de oranje achtige tinten goed vast te leggen.

66bd0ef5968b93749c6e16b88feb958c.jpg

db8a1031a730ad18732df444aefa27e1.jpg

687b4690b63b54a01ef44db0488574ab.jpg
 
Knap werkstukje Ron, origineel is het zeker. Ik vind de kleuren mooi contrasteren. Welke kleur krijgt het lijstje?
 
Bedankt Ivan het lijstje blijft grenen hout
 
Ziet er goed uit Ron !! Ik zou de schakelaar lager gezet hebben eigenlijk, de mensen waren altijd al klein geweest om zo te noemen
 
Bedankt Jumper, Ja zat eerst ook gek te kijken naar hoe hoog die schakelaar zat, maar op het originele geveltje waarop ik mijn werkje losjes heb gebaseerd zit deze schakelaar ook zo hoog anders had ik het niet gedaan waarschijnlijk.
 
Voor mij is dit een levendig werkje geworden en proficiat daarvoor grt.
 
De deur en alles wat errond zit heb je treffend weergegeven Ron. Het lijstje vind ik ook een goed idee.
 
Bedankt Jumper, Ja zat eerst ook gek te kijken naar hoe hoog die schakelaar zat, maar op het originele geveltje waarop ik mijn werkje losjes heb gebaseerd zit deze schakelaar ook zo hoog anders had ik het niet gedaan waarschijnlijk.

Ron ik heb die schakelaar ook eens bestudeerd. Maar als ik bedenk een oud pandje met een oude installatie..De deur is dan ca 1,90, de schakelaar op ca 1/5 van boven. De installatie waarschijnlijk in een bestaand huis gemaakt is. Rond 1920als gok datum, werden schakelaars op ooghoogte gemonteerd.Elektriciteit was toen nieuw, en je moest kijken hoe je de schakelaar overhaalde. Dat de schakelaar zelf geen 100 jaar oud is hoeft niet, bij een vervangen is de niuwe gewoon op de plaats van de oude gekomen. Maar dat is verder bijzaak, ik vind het een hele mooie deuren gevel
 
Zoals ik al aangaf op het voorbeeld zat de schakelaar ook op die hoogte ;)
 
Ik noem deze voor nu gereed was een leuk tussendoortje en weer eens wat anders om te doen maar heb nog steeds een bouwdip :)

3cf842238ff044c572f758c8cafc551d.jpg

6bb3a1f56866f7737b52048317d94edd.jpg

Oh moet nog even iets bedenken om de leidingen iets te temperen qua kleur :$
 
Vind het wel een apart stukje modelbouw hoor Ron.
Als dit een bouwdip is.......mooie bouwdip dan!

Fred
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan