Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Invoegen foto verwijderd voorgaande tekst - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36

Discussie: Invoegen foto verwijderd voorgaande tekst

SuperModerator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

merci Peter
    voor ons is het soms ook stressen als er zich weer problemen voordoen en zeker als er dan geen oplossing gevonden wordt of de fout ligt niet bij ons forum
    Als deze problemen zich dan ook nog eens voordoen op een slecht moment (iedereen heeft wel eens een slechte dag of week) kunnen er soms 'verkeerde' reacties geplaatst worden die grof overkomen maar dat is zeker onze bedoeling niet. Onze bedoeling is ook dat jullie ten volle van dit forum kunnen gebruik maken
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Goede topic beantwoorder

Standaard

Ik heb wat testjes uitgeprobeerd en ik kan het probleem dat ik beschreef niet reproduceren. Misschien was het gewoon wat te laat op de avond... Misschien is er nog een foto-gerelateerd probleem dat ik kan opmerken. Voor de mensen die foto's opladen waar tekst op getypt is, welke afbeeldingsgrootte of resolutie moeten die respecteren om ervoor te zorgen dat de foto niet rechts geamputeerd wordt? Ik kwam het onlangs nog tegen bij de verslagen van Gunther. De tekst is wel volledig te bekijken als je de foto aanklikt maar er kunnen goed 20 foto's in een update staan. Ik neem aan dat dit ook afhankelijk is van de schermgrootte van je toestel, maar elders heb ik dit probleem niet.

Standaard

Op mijn tablet worden ook altijd de foto's aan de rechterkant een stukje weggesneden.
    Of ik nu kijk op dit forum of welk forum ook het is altijd, ligt aan mijn tablet dus

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Standaard

Even per Pb, nogmaals complimenten voor Jordi en Jelle
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Goede topic beantwoorder

Standaard

Ik heb nu opnieuw last van het probleem. Ik heb er even een aantal printscreens van genomen.

1: ik wil deze links uit een andere site vervangen door plaatjes van Modelbouwen@BE.

2: ik verwijder de link die er stond. De cursor staat nu aan het begin van de verwijderde lijn.

3: ik kies de foto die er moet komen.

4: er is een deel van tekst op de volgende regel overschreven.

Standaard

Beste Steven,

voor zover we weten is het een geïsoleerd geval.
    Niemand meld hier hetzelfde probleem.
    Zelf heb ik hier verschillende test gedaan.
    Ook een stuk van een topic van brouwers geknipt en hier geplakt.
    En dan de foto's vervangen door foto's die op onze server staan.
    Hij zet ze mooi op hun plaats zonder tekst te verwijderen.

Als ik het goed begrijp heb je het niet altijd.
    Heb je dit probleem op elk toestel of enkel op 1 toestel?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten