Hoofdsponsor

Invoegen foto verwijderd voorgaande tekst

Het verhaal van Fred onderschrijf ik; waar ik Flickr schreef kun je ook Photobucket of andere hosts gebruiken. Ook beter voor het forum.
 
Heb alles nu op explorer gezet zal straks eens proberen ik laat het weten , daar heb ik nooit problemen mee gehad
Beste en toffe mensen bedankt om zo snel alles na te kijken en het probleem te verklaren ik ben echt tevreden met de geboden oplossingen
Laat het u weten
Grt
Marc
Tof team
 
Jordi en Jelle jullie hebben PB
 
Het aanbod staat open, ik heb al enige foto's gedeeld, op deze wijze klopt ABOBE of loopt ook vast, en het probleem ligt niet bij deze site en ook niet bij iemand anders. Jordi je heb foto's...
:tongue::tongue::nowink: Windows10 Sommige zullen begrijpen, dat mijn hardwaretoets prt sc , weer werkt deed al, ook 4 weken niets, ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Even ter informatie ( niet om te zeveren ) want het probleem zal toch niet opgelost kunnen worden
Alles ok kan terug mijn ding doen dat is top echt waar
maar het enige lastige is dat als ik mijn foto's in mijn topic wil plaatsen en ik open het fototoestel icoontje kan ik maar 1 foto aanklikken en dan sluit het zich automatisch en voor de volgende foto terug op fototoestel 1 fotoke en dan opnieuw
Heel lastig bij meerdere beelden verder niks meer aan de hand , en het rare is op mijn i Phone 7 blijft dat gewoon open staan en kan ik zoveel beelden in 1 keer plaatsen als ik wil
Bedankt voor de gegeven oplossingen
Reuze team
grt
Marc
 
ik heb daarnet (zoals gisteren) Explorer getest. Normaal sluit dat extra venster zich niet, maar staat dat nog open (net zoals bij foto's uploaden), als je met je muis naar je explorer symbool gaat in de taakbalk onderaan, zouden er normaal 2 vensters moeten openstaan :)
Zo is het bij mij toch :) en zo kan je dan de volgende foto aanklikken. Zoals het bij jou is (je drukt opnieuw op het fototoestel)... dan opent hij niet opnieuw je albums, maar hij opent het onderliggende venster

Bij Firefox heb ik dat "probleem" niet, daar blijft het kleine venster boven mn hoofdvenster staan
 
Beste Jordi dat ga ik direct proberen ik moet nu eerst naar de technische controle dus straks als dat lukt hebt ge een pint van mij te goed das belooft ( voor de moeite )
grt
Marc
bedankt
 
Beste Jordi ge hebt er ene verdient probleem opgelost
Merci makker
grt
marc
 
graag gedaan ;)
moest je dit teveel storen... Firefox heeft dit 'probleem' niet
 
Complimenten aan de Moderators ! :D

Ik heb dan geen problemen zoals omschreven, maar wil enkel even zeggen :
Dat dit forum zo fijn gemodereerd wordt geeft me een warm gevoel ^^

groeten ;)
 
merci Peter :)
voor ons is het soms ook stressen als er zich weer problemen voordoen en zeker als er dan geen oplossing gevonden wordt of de fout ligt niet bij ons forum :)
Als deze problemen zich dan ook nog eens voordoen op een slecht moment (iedereen heeft wel eens een slechte dag of week) kunnen er soms 'verkeerde' reacties geplaatst worden die grof overkomen :) maar dat is zeker onze bedoeling niet. Onze bedoeling is ook dat jullie ten volle van dit forum kunnen gebruik maken :)
 
Ik heb wat testjes uitgeprobeerd en ik kan het probleem dat ik beschreef niet reproduceren. Misschien was het gewoon wat te laat op de avond... Misschien is er nog een foto-gerelateerd probleem dat ik kan opmerken. Voor de mensen die foto's opladen waar tekst op getypt is, welke afbeeldingsgrootte of resolutie moeten die respecteren om ervoor te zorgen dat de foto niet rechts geamputeerd wordt? Ik kwam het onlangs nog tegen bij de verslagen van Gunther. De tekst is wel volledig te bekijken als je de foto aanklikt maar er kunnen goed 20 foto's in een update staan. Ik neem aan dat dit ook afhankelijk is van de schermgrootte van je toestel, maar elders heb ik dit probleem niet.
 
Op mijn tablet worden ook altijd de foto's aan de rechterkant een stukje weggesneden.
Of ik nu kijk op dit forum of welk forum ook het is altijd, ligt aan mijn tablet dus :D

Fred
 
Even per Pb, nogmaals complimenten voor Jordi en Jelle
 
Ik heb nu opnieuw last van het probleem. Ik heb er even een aantal printscreens van genomen.

attachment.jpg

1: ik wil deze links uit een andere site vervangen door plaatjes van Modelbouwen@BE.

attachment.jpg

2: ik verwijder de link die er stond. De cursor staat nu aan het begin van de verwijderde lijn.

attachment.jpg

3: ik kies de foto die er moet komen.

attachment.jpg

4: er is een deel van tekst op de volgende regel overschreven.
 
Beste Steven,

voor zover we weten is het een geïsoleerd geval.
Niemand meld hier hetzelfde probleem.
Zelf heb ik hier verschillende test gedaan.
Ook een stuk van een topic van brouwers geknipt en hier geplakt.
En dan de foto's vervangen door foto's die op onze server staan.
Hij zet ze mooi op hun plaats zonder tekst te verwijderen.

Als ik het goed begrijp heb je het niet altijd.
Heb je dit probleem op elk toestel of enkel op 1 toestel?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan