Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Figuren Star Wars Cubees [DONE]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Star Wars Cubees [DONE]

Standaard Star Wars Cubees [DONE]

Ja inderdaad Cubees

Wat zijn Cubees, dat zijn simpele kubistische figuurtjes gemaakt van papier.
    In mijn zoektocht op het grote WWW kwam ik deze pagina tegen: http://www.cubeecraft.com
    Ik vond dit zo leuk dat ik dit als fun project tussen door wel wilde doen. ( De boog hoeft niet altijd gespannen te staan )
    Op deze pagina staan honderden Cubees en ik heb gekozen voor de Star Wars figuurtjes.

Dus deze gedownload en geprint:

Ik ga hier niet te veel over vertellen want deze zijn super makkelijk te maken, uitsnijden, plakken en in elkaar steken:

En hoppa Joda is klaar:

Darth Vader:

Echt heel erg leuk om in een verloren uurtje te doen.

Maar kon mij weer niet inhouden dus na een paar uur stond daar heel de filmset

Dus mocht je nog ergens een verloren uurtje hebben of gewoon iets leuks met de kinderen doen op een zondag middag, CUBEES!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Standaard

Heel leuk Fred, was die ook al ergens tegengekomen via Pinterest.
    Mooie aanvulling in je steeds groter wordende collectie.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Superleuk, worden nog collector items !

Standaard

Heel leuk geworden
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Grappig, mijn mannen vinden het ook leuk dus ik weet weer wat doen. Bedankt hoor Fred
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

Heel leuk. Meteen maar enkele figuurtjes gedownload.

Vraagje : gebruik je 'gewoon' A4 papier om op af te drukken of gebruik je beter een wat zwaardere kwaliteit ? Ik heb bv. nog wat 90-gram A4 papier liggen dat net wat dikker en steviger is dan het gebruikelijke 80-gram A4.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fver01 Bekijk bericht
    Vraagje : gebruik je 'gewoon' A4 papier om op af te drukken of gebruik je beter een wat zwaardere kwaliteit ? Ik heb bv. nog wat 90-gram A4 papier liggen dat net wat dikker en steviger is dan het gebruikelijke 80-gram A4.
    Voor deze heb ik papier van 120 gram gebruikt. Dunner zou ik zeker niet doen i.v.m. de stevigheid.

Fred
    (Mother Theresa)

Standaard

120 gram
    Bedankt !

Standaard

Leuk dit Fred lijkt me ook een prima medicijn tegen bouwdips dit soort bouwseltjes...

Heb al een vraag gesteld in Erwin's Citroën-topic, maar schiet me nog wat te binnen :
    Tot hoe dik (of zwaar) kun je door een gewone printer duwen voor het misgaat ?

rilbaar groetje
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Inderdaad leuk tijdens een bouwdip.....

Ik zelf ga tot maximaal 250 gram op mijn printer Peter, maar dat is proef ondervindelijk uitproberen

Fred
    (Mother Theresa)

Standaard

Okeej Fred, ik zal dat onthouden. Zal per printer wellicht verschillen.

"The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

weer wat anders en geeft de verschillende mogelijkheden in papierbouw grt.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten