Hoofdsponsor

Anders / onbekend Star Wars Cubees [DONE]

the--mouse

Administrator / V.I.P
Administrator
Lid geworden
15 mrt 2010
Berichten
5.655
Ja inderdaad Cubees :D :D

Wat zijn Cubees, dat zijn simpele kubistische figuurtjes gemaakt van papier.
In mijn zoektocht op het grote WWW kwam ik deze pagina tegen: http://www.cubeecraft.com
Ik vond dit zo leuk dat ik dit als fun project tussen door wel wilde doen. ( De boog hoeft niet altijd gespannen te staan :wink: )
Op deze pagina staan honderden Cubees en ik heb gekozen voor de Star Wars figuurtjes.

Dus deze gedownload en geprint:
IMG_4060_zps4gsdbcin.jpg

Ik ga hier niet te veel over vertellen want deze zijn super makkelijk te maken, uitsnijden, plakken en in elkaar steken:
IMG_4061_zpsluy8eohg.jpg

IMG_4062_zps50luul8a.jpg

IMG_4063_zpstefbc1j9.jpg

En hoppa Joda is klaar:
IMG_4064_zpsafm6brzx.jpg

Darth Vader:
IMG_4294_zpsfsyio1bk.jpg

IMG_4295_zpslpbhu5ep.jpg

Echt heel erg leuk om in een verloren uurtje te doen.

Maar kon mij weer niet inhouden dus na een paar uur stond daar heel de filmset :8:8
IMG_4296_zpsyakipsgf.jpg

IMG_4298_zpsclwxuecz.jpg

IMG_4299_zpsm1ntmwvi.jpg
Dus mocht je nog ergens een verloren uurtje hebben of gewoon iets leuks met de kinderen doen op een zondag middag, CUBEES!

Fred
 
Heel leuk Fred, was die ook al ergens tegengekomen via Pinterest.
Mooie aanvulling in je steeds groter wordende collectie.
 
Superleuk, worden nog collector items !
 
Grappig, mijn mannen vinden het ook leuk dus ik weet weer wat doen. Bedankt hoor Fred :@ :laugh:
 
Heel leuk. Meteen maar enkele figuurtjes gedownload.

Vraagje : gebruik je 'gewoon' A4 papier om op af te drukken of gebruik je beter een wat zwaardere kwaliteit ? Ik heb bv. nog wat 90-gram A4 papier liggen dat net wat dikker en steviger is dan het gebruikelijke 80-gram A4.
 
Vraagje : gebruik je 'gewoon' A4 papier om op af te drukken of gebruik je beter een wat zwaardere kwaliteit ? Ik heb bv. nog wat 90-gram A4 papier liggen dat net wat dikker en steviger is dan het gebruikelijke 80-gram A4.

Voor deze heb ik papier van 120 gram gebruikt. Dunner zou ik zeker niet doen i.v.m. de stevigheid.

Fred
 
Leuk dit Fred :D lijkt me ook een prima medicijn tegen bouwdips dit soort bouwseltjes...

Heb al een vraag gesteld in Erwin's Citroën-topic, maar schiet me nog wat te binnen :
Tot hoe dik (of zwaar) kun je door een gewone printer duwen voor het misgaat ?

rilbaar groetje ;)
 
Inderdaad leuk tijdens een bouwdip.....:)

Ik zelf ga tot maximaal 250 gram op mijn printer Peter, maar dat is proef ondervindelijk uitproberen:D

Fred
 
Okeej Fred, ik zal dat onthouden. Zal per printer wellicht verschillen.

:)
 
weer wat anders en geeft de verschillende mogelijkheden in papierbouw grt.
 
Leuke figuurtjes,
doen me denken aan minecraft.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan