Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/16 Bugster [wip] - Pagina 6
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 123

Discussie: Bugster [wip]

Standaard

Leuk dat je deze terug bovengehaald hebt.
    Marc S.

Standaard

Leuk deze 'Volks Rod' weer op tafel te zien !

Veel plezier
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Dank u beste vrienden , ik ben wel een beetje teleurgesteld in de staat zoals hij zich nu bevind krassen en stukjes verf af ben aan het nadenken hoe ik het ga oplossen
    Komt wel goed hoor
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Blij dat je terug bezig bent en volg want is een knappe wagen.
    Pascal

Standaard

Jammer van de krassen en deukjes, misschien net zoals een bugster, even plamuren hier en daar lassen en een lak erover?
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Hallo beste vrienden goede morgen , geen nood heb hem gisteren opnieuw gespoten was wel een serieuze job om af te plakken en alles af te dekken
    Straks beelden heb er terug moed in
    Marc

Standaard

Beste vrienden na een korte interventie van afplakken en opvullen van open plaatsen in de carrosserie heb ik de bug geschuurd bijgewerkte en compleet een nieuwe schildering gegeven , en ben nu bezig met de verdere afwerking van dit model

Ziet er in mijn ogen stukken beter uit vind je niet ?
    Marc

Standaard

Dat ziet er smakelijk uit Coachke !! en niet alleen vanwege m'n favorite kleurcombo zwart-rood-wit/chrome
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Thanks Peter , ondertussen ontdekt ( nagekeken ) dat er nog tamelijk veel werk aan is
    Hier zie ik dat door de jaren het bouwen sterk verbeterd is want nu ziet men foutjes die in die tijd gewoon waren en me niet opvielen
    Deze verbeteringen heb ik zeker te danken aan jullie allemaal en zeker Roy die altijd streng was over fouten en nalatigheden waarvoor weeral mijn dank
    Marc

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    Hier zie ik dat door de jaren het bouwen sterk verbeterd is want nu ziet men foutjes die in die tijd gewoon waren en me niet opvielen
    Ik ken dat verschijnsel, toch leuk om zo je eigen vooruitgang te ervaren

keep on Rodding

Standaard

Dat begint er inderdaad goed uit te zien

Standaard

Heb nog wat verder gewerkt o.a. de koplampen gemaakt was een probleem hoe moest ik aan koplampen geraken ? Gezocht en gerommeld tot ik moeren tegenkwam met een draadbescherming ( BMW heeft deze in het verleden veel gebruikt ) en daar kwam ik op het idee van die hoedjes eraf te slaan en in transparante plastic lensjes gemaakt en deze ingekrast zoals een koplamp glas er ongeveer uitziet , gaatjes in de koplampjes geboord en daar een stang in gekleefd om deze op zijn manier
    in de zijkant van de bug te kleven ( wel eerst de lampen rood gespoten )

[img]]

Nu volgen de deurtjes en de achterlichten en dan het einde bijna in zicht zijn
    Marc

Standaard

Nice Bug Het enigste wat ik minder vind is de lengte van de koplampen, verder een leuk kevertje aan het worden.

Standaard

Netjes gemaakt die koplampen dat zeker, maar ook ik vind ze te lang, of te
    groot in verhouding tot de Bugster.

Van voren ziet het er wél goed uit...

Standaard

Wat de koplampen betreft had ik ook direct de indruk dat ze te groot zijn.Verder vind ik het een leuke bug.
    Marc S.

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten