Hoofdsponsor

1/16 Bugster [wip]

Leuke werken hier, weer goe bezig.
 
Beste vrienden en Car lovers ik ben erdoor de ene tegenslag na de andere getrotseerd , scharniertjes die steeds loskomen , geen goede oplossing vinden voor de achterlichten , tegenslag met de paint job opnieuw moeten spuiten , koplampen te groot maar ze blijven dienen want onze vriend Peter had ze opgestuurd met de verkeerde postzegels en de enveloppe is ondertussen zoek geraakt
Tot dan blijft de Bugster zoals hij is , ben er wel tevreden over
Oordeel zelf maar makkers ( kritiek zal er altijd wel zijn zelf zie ik nog wat foutjes )



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg




attachment.jpg




attachment.jpg

Hopelijk valt hij bij jullie in de smaak
@ Cargomaster ( Luc ? ) ken je deze nog ?
Marc
 
vreemd bandenprofieltje op de achterbanden maar zal ongetwijfeld wel bestaan. Wel geeft het mij op de foto de indruk dat de riem niet mooi strak staat of lijkt dat maar zo?

Verder toch geen verkeerd resultaat lijkt het me. Al ben ik natuurlijk de bakken modder gewoon op tanks...
 
Baenske ik had me zo een reactie verwacht met die banden word nog steeds gedaan een smalle band op een brede velg dan steekt men er een binnenband in pompt die dan zo op dat noemen ze getrokken banden op Polo en andere kleine wagens word dat nog steeds zo gedaan is niet wettelijk en levensgevaarlijk want in feite rijd men gedeeltelijk op de flank van de band
De riem dat is nog zo een fenomeen van Volkswagen die hadden geen riemspanner en de riem werd gewoon aangespannen door shims of dikteplaatjes te verminderen of te vermeerderen tussen de riemschijf van de dynamo die is in twee helften en daartussen zitten die shims of plaatjes haalde men er 1 van tussen kwamen de twee helften dichter bij elkaar en zo werd de riem aangespannen maar mooi strak was die niet altijd en de overgebleven shim werd dan vooraan mee tussen de boutjes gestoken dan ging die niet verloren versta je

Bedankt voor uw reactie
Marc
 
Typisch maar leuk model geworden, die banden zien er inderdaad zo levens gevaarlijk uit. Het is dat je een uitleg gegeven heb.
 
Is nog redelijk goed uitgevallen Marc, als jij er maar tevreden met bent is dat het voornaamste.
 
Dirk en alle andere forumenaars in principe kan het geen kwaad zolang men voorzichtig rijd en niet overdrijft maar zoals op uw beelden zijn er altijd kiekens die te ver gaan met alle gevolgen van dien he ?
Toffe beelden had ik zelf nog niet gezien
Thanks
Marc
 
Leuke bugster geworden.Jammer van de koplampen.
Marc S.
 
Beste Marc zoals ze er nu opstaan valt het reuze mee ik heb geen ander alternatief en het stoort echt niet zeker voor mensen die hem voor het eerst zien toch niet
Marc
 
HTML:
Het is maar een mening he Marc, misschien zou je die kunnen respecteren.

Uit het topic blijkt dat Oldieman niet de enige is die de koplampen ‘iets minder’ vindt. Je wilde er zelf iets aan gaan doen zelfs. Nu doe je dat, door gewijzigde omstandigheden (niet aangekomen pakketje) niet en vind je het ineens zogenaamd toch prima? :8

O wacht, het ligt weer aan de foto’s...
 
Laat me raden, dit is het moment waarop je me gaat melden dat je wel degelijk andermans mening respecteert; en dat je herhaalt dat het allemaal wel mee valt? En dat je er verder geen discussie over opzoekt? ^^
 
Tja Marc, jammer dat mijn setje alternatieven niet is aangekomen. (het waren juiste zegels, maar geen internationale, zelfs 1 zegel teveel...)

Maar ondanks dat had je mijns inziens toch zelf iets kunnen fabrieken dat mooier past bij de Bugster, de kundigheid heb je daarvoor.

Voor mij is-ie niet echt af, maar indien jij tevreden bent zeg ik : op naar de volgende :)
 
Ik heb thuis alles afgezocht en het enige wat ik vinden kon zijn deze achterzijde van moeren met zo een ronde kop op tikken en die bolle kapjes vallen eraf ik vond ze ideaal ok wat aan de grote kant dat geef ik graag toe maar zolang ik niks anders vind blijft hij zo
Moest ik hem dan weer opbergen en wachten tot er toch iets uit de bus valt ( misschien )
Peter ik bedank u nog steeds voor de gedane moeite
Sorry mensen
 
Ik moest vandaag mijn buurman wegdoen en kwam voorbij de " Gamma " en ik dacht spring eens binnen en eens kijken wat ik zoal zou kunnen gebruiken
en heb denkelijk de oplossing gevonden rond de heisa rond de koplampen
Namelijk afdekkapjes om over een moer te zetten maar dan wel in kunststof , wat vinden jullie ervan



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg


Hopelijk kan ik er iets mee aanvangen
Groetjes
Marc
 
Dat zou qua vorm wel dienst kunnen doen zo te zien.
Ik kan niet inschatten hoe zo'n dopje zich verhoudt tot de Bugster... misschien is alleen het bolle deel al voldoende ?

Goed van je dat je toch doorzet Marc ! dat komt je reeds gedane arbeid zeker ten goede :)
 
thanks eerlijk ? D at was ik van plan ook hoor maar ik liet de bugster zolang staan tot ik een oplossing vond
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan