Hoofdsponsor

1/16 Bugster [wip]

Benieuwd hoe de koplampen gaan worden.
Marc S.
 
Ha nee marc,ik ben verrast hoe je deze bouwdoos hebt kunnen gebruiken en dan dit resultaat te bekomen,heel fijn model en toch heel wat aanpassingen om te bekomen wat het model nu is...prachtig ps ik heb nog een doos voor je gevonden die ik je bij de eerst volgende gelegenheid ga geven het past ook wel bij je collectie achteraf..
 
Beste vrienden en zeker Peter weet je wat er vandaag in de brievenbus zat ????????? Ja zeker uw pakje met de lichtjes
Eindelijk bedankt
Marc
 
RT1kQe.gif

man wat ik blij om dit te horen !!!

Yoc7N5.gif
c9RbYc.gif
JQExbG.gif
HsloWM.gif
BCTWbG.gif


Veel plezier met de verdere customisation van 'Das Bugster'

q7ehw4.jpg
 
Beste makkers na een hele tijd van twijfels , zoekwerk en de knappe hulp van Peter ben ik er dan toch geraakt met de koplampen
Hier is ie dan met de vernieuwde koplampen ze zijn 1/4 kleiner dan de vorige een groot probleem drong zich weer op glaasjes vrijdag in de Action zag ik iets liggen en wonderlijk het was de juiste maat , doorschijnende topjes om onder iets te kleven om meubels niet te beschadigen


attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg


Voila hij is nu af
grt
Marc
 
Wonderbaarlijk wat je allemaal niet vind in de action hè Marc. De superlijm van daar is ook heel goed en zeer goedkoop
Mooi resultaat Marc


Greetzzzzzz Modest.
 
Dik voor mekaar zo Marc ! Das Bugster kan gaan pronken in de vitrinekast :)
 
Geslaagde koplampen.
 
Echt een grote verbetering en overtuigend resultaat.
 
Bedankt mannen ik dacht dat hij nooit ging af geraken
Marc
 
Marc ziet er stukken beter uit
 
Thanks boys fijn dat jullie hem eindelijk mooi vinden , hij nu te pronken op onze dressoir in de living
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan