Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/16 Bugster [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 41 van 41

Discussie: Bugster [wip]

Standaard

Ja man goed bezig,dat belooft.
    Marc S

Standaard

Bedankt maat voor uw reactie
    Is het met het warme weer maar ons forum lijkt wel dood een paar " die hards " zien we nog
    Grt
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Ja Coachke, 't is zomer periode he, dan vallen ze stil.
    Eerlijk gezegd is het op mijn hobbykamer momenteel ook niet om langer dan een uur uit te houden maar ik heb gelukkig nog papier modelbouw waar ik me in kan uitleven.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

das bij mij nu de friste kamer van heel de bouw maar ook in de winter maar het is al veel eerder bezig hoor er word bijna nergens gereageerd ook niet bij brouwers

Standaard

Ik ben momenteel erg druk met mijn normale werk... deadlines helaas. Hoop donderdag weer wat te kunnen bouwen want ik heb zin in wat knutselwerk...

Standaard

Heerlijk die HotRods ben bijna blij Marc dat je met dit model geen andere optie zag

Je zult begrijpen dat ik een kuipstoeltje heb bijgezet om comfortabel te kunnen volgen
    Tot nu toe is het alweer genieten !

Vraag : die embossing poeder, wat is daar bijzonder aan ? heeft dat structuur ?

Hot groetje (maar wel met alle ramen en deuren open hè )
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Beste peter wat het juist inhoud weet ik zelf niet voor wat het dient weet ik wel
    Om te beginnen het is een korrelachtig poeder te vergrelijken met fijn keuken zout te verkrijgen in diverse kleuren in de betere papierhandel
    Waarvoor het dient , Wel beste makker rond de feestdagen zie je dat soms meer maar het word gebruikt om wenskaarten te maken men strooit dat poeder op een bepaalde figuur of tekening en dan met een speciaal toestel te vergelijken met een soldeerbout maakt met die korrels warm en dan word dat 1 geheel , de juiste werking ken ik ook niet
    Ik dacht dat zover ik het me nog kan herinneren onze collega Ron me dat ooit eens heeft aangeprezen ( kan me vergissen met de Ron ) en het eerste potje dat ik kocht was wit lekker over te spuiten met de a.b. maar nu heb ik zwart en het oogt zeer mooi net een echt tapijtje
    Grt
    Marc
    Bedankt voor de reactie

Standaard

Dat "korrelachtige" poeder is waarschijnlijk "flocking". Dat werd, dacht ik, in de jaren 1970 veel gebruikt bij tekeningen en opschriften op T-shirt's en sweaters.
    Dat heeft zo een tijdje mode geweest, ik denk dat ik hier nog ergens zoiets heb liggen wat ik ooit eens van mijn neef kreeg.

Standaard

Sam ik weet niet of we op dezelfde golflengte zitten maar dit zijn werkelijk korreltjes je ziet dat regelmatig op kerstkaartjes die glinsteringetjes maar deze korrels heb je in alle kleuren
    Flocking heb ik ook is misschien dezelfde benaming maar dat zijn werkelijk vlokjes die men uitstrooit op houtlijm of andere universele lijm om zo een tapijt of vloerbekleding na te bootsen

Marc

Standaard

Nu ja, volgens de beschrijving die ik las zei ik dus ook: "waarschijnlijk".

Standaard

Bedankt voor de uitleg Marc, eens zien of ze dat hier ook hebben in de hobby winkel...

groet
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten