Hoofdsponsor

1/16 Bugster [wip]

Beste vrienden na een korte interventie van afplakken en opvullen van open plaatsen in de carrosserie heb ik de bug geschuurd bijgewerkte en compleet een nieuwe schildering gegeven , en ben nu bezig met de verdere afwerking van dit model

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg

Ziet er in mijn ogen stukken beter uit vind je niet ?
Marc
 
Dat ziet er smakelijk uit Coachke !! en niet alleen vanwege m'n favorite kleurcombo zwart-rood-wit/chrome ;)
 
Thanks Peter , ondertussen ontdekt ( nagekeken ) dat er nog tamelijk veel werk aan is
Hier zie ik dat door de jaren het bouwen sterk verbeterd is want nu ziet men foutjes die in die tijd gewoon waren en me niet opvielen
Deze verbeteringen heb ik zeker te danken aan jullie allemaal en zeker Roy die altijd streng was over fouten en nalatigheden waarvoor weeral mijn dank
Marc
 
Hier zie ik dat door de jaren het bouwen sterk verbeterd is want nu ziet men foutjes die in die tijd gewoon waren en me niet opvielen
Ik ken dat verschijnsel, toch leuk om zo je eigen vooruitgang te ervaren ^^

keep on Rodding ;)
 
Heb nog wat verder gewerkt o.a. de koplampen gemaakt was een probleem hoe moest ik aan koplampen geraken ? Gezocht en gerommeld tot ik moeren tegenkwam met een draadbescherming ( BMW heeft deze in het verleden veel gebruikt ) en daar kwam ik op het idee van die hoedjes eraf te slaan en in transparante plastic lensjes gemaakt en deze ingekrast zoals een koplamp glas er ongeveer uitziet , gaatjes in de koplampjes geboord en daar een stang in gekleefd om deze op zijn manier
in de zijkant van de bug te kleven ( wel eerst de lampen rood gespoten )


attachment.jpg


attachment.jpg ]


[ATTACH=full]401645[/ATTACH]



Nu volgen de deurtjes en de achterlichten en dan het einde bijna in zicht zijn
Marc



[ATTACH=full]401646[/ATTACH]



[ATTACH=full]401647[/ATTACH]
 
Nice Bug :) Het enigste wat ik minder vind is de lengte van de koplampen, verder een leuk kevertje aan het worden.
 
Netjes gemaakt die koplampen dat zeker, maar ook ik vind ze te lang, of te
groot in verhouding tot de Bugster.

Van voren ziet het er wél goed uit...
 
Wat de koplampen betreft had ik ook direct de indruk dat ze te groot zijn.Verder vind ik het een leuke bug.
Marc S.
 
Vind het wel iets hebben die grote lampen overigens een knappe bak.
 
Lampen laat ik terzijde maar vind wel dat je de onderzijde wat mag washen/accentueren. Geen enkele wagen blijft zo proper en zeker geen bugster maar waarschijnlijk loop ik vooruit op je ideeën qua afwerking.
 
Het lijkt wel alsof de bugster de lampen op zijn hoorns neemt, misschien op de bovenkant nog een stompje? Knappe wagen oeverigens
 
Als het lukt en ik krijg ze goed los zal ze wat inkorten maar beloof niks
Bedankt voor het advies ,,zoiets zie je soms zelf niet en is het leuk dat ge zulke commentaren krijgt
bedankt mannen
marc
 
Beste vrienden , ik wil het wel veranderen maar heb geen alternatief , heeft er iemand onder ons een idee of tip hoe ik het zou kunnen oplossen ?
Dit was het enige wat ik kon vinden de achterzijde van een dopmoer
Marc
 
balpendopje bewerken? kunststof asje in de boormachine en vijlen? ...
 
Hee Coachke, ik heb denk ik wel iets voor je.
Ik zal zodadelijk even een foto maken van de lamphuisjes..
(zit nu aan mijn ochtendkofiie, ja u leest het goed ;))

groet
 
Coachke, geef ook even de maximale diameter die de koplampen mogen zijn van jou,
ik heb meer mogelijkheden dan ik op het eerste gezicht tegenkwam..
 
Zit hier iets bij wat je kunt gebruiken voor de Bugster ?

attachment.jpg

↓ De lamphuizen hebben dezelfde maat als die in afbeelding 1.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Helaas heb ik er geen lensjes bij.
Laat maar weten of er iets bij zit voor je, dan stuur ik het meteen op !
 
Wel beste Peter nummerke 3 , 4 interesseren mij
Als je die kan missen raag , zeg maar wat de kost is
Marc
Ik zal u een PB sturen
Bedankt op voorhand al
P.s. ik had het vorige berichtje al gelezen maar had de tijd nog niet om te reageren
 
PB is beantwoord, de goodies gaan vandaag (donderdag) richting Bugster ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan