Hoofdsponsor

1/87 Panderma Ferry Turk-Models 1/87 [DONE]

Eerlijk ? fantastisch werk wat ik hier zie mooi afgewerkt wat moet een mens nog meer hebben
Prachtig
Marc
 
dat ging plots snel, mooi werk. Wanneer begin je aan de Bosporus ferry? ;-)
 
Iedereen bedankt voor de lovende reaktie!!

@Silenoz:

dat ging plots snel, mooi werk. Wanneer begin je aan de Bosporus ferry? ;-)

Oei oei, zal iets voor eind 2018 zijn ten vroegste. Ik ben er een beetje bang van om de waarheid te zeggen, er zitten immers een hele hoop ledjes en weerstandjes in de doos, en daar heb ik niet echt veel kaas van gegeten :wub: - moet ik nog wat over bijlezen/leren.

Ondertussen met een ander project begonnen, wel enkel op een ander forum (ja ik weet het foei!!!) maar ik vond de reacties op de bouwverslagen van de houten schepen hier vrij summier; alle begrip daar voor uiteraard.

Er zijn nu eenmaal weinig houtsnuivers en een heeele hoop plastiekplakkers :D

Ik ben wel steeds dit forum blijven volgen, blijf het een leuk forum vinden, alleen jammer er is iets te weinig animo bij de boomklievers :D:D

Misschien dat ik toch wel een topic open over mijn nieuw project, ik zie nog wel..


Grts,

Patrick
 
Iedereen bedankt voor de lovende reaktie!!

@Silenoz:



Oei oei, zal iets voor eind 2018 zijn ten vroegste. Ik ben er een beetje bang van om de waarheid te zeggen, er zitten immers een hele hoop ledjes en weerstandjes in de doos, en daar heb ik niet echt veel kaas van gegeten :wub: - moet ik nog wat over bijlezen/leren.

Ondertussen met een ander project begonnen, wel enkel op een ander forum (ja ik weet het foei!!!) maar ik vond de reacties op de bouwverslagen van de houten schepen hier vrij summier; alle begrip daar voor uiteraard.

Er zijn nu eenmaal weinig houtsnuivers en een heeele hoop plastiekplakkers :D

Ik ben wel steeds dit forum blijven volgen, blijf het een leuk forum vinden, alleen jammer er is iets te weinig animo bij de boomklievers :D:D

Misschien dat ik toch wel een topic open over mijn nieuw project, ik zie nog wel..


Grts,

Patrick

Patrick ik ben ook geen houtklever ook geen scheepsbouwer. maar het lezen of foto's kijken in je verslag daar geniet ik wel van. Als je raad nodig heb zal ik ook niet de eerste zijn die je met de bouw van een schip kan helpen. En ik roep ook niet bij ieder update iets. Maar geen verslag zal ik wel missen.

Als je met het volgende schip begint, De weerstanden en Leds, zijn al berekend, dus ook een batterij die je nodig heb, zit je alleen met een schema,daar is makkelijk bij te helpen, oa ook door mij. En solderen is ook niet nodig, je kan ook Klemmen, met bv De AMP klemmen/connectors zoals in de auto industrie
 
Prachtig eind resultaat,
Het is inderdaad jammer dat er niet meer Scheepsbouwers aanwezig zijn hier, maar als je blijft is er alvast 1 meer.
Hoe dan ook, succes met je huidige project
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan