Hoofdsponsor

1/10 Garage op schaal 1/10

S

Smash

Guest
Hallo.
Ik heb me net even kort voorgesteld op het voorstellingsgedeelte van dit forum en toon jullie graag mijn eerste project waar ik nu ruim een week aan het werken ben.
De bedoeling van dit project is het maken van een garagediorama op schaal 1/10. Het diorama zal later dan ook gebruikt worden voor de opnames van youtubefilmpjes over auto's en bouwprojecten op schaal 1/10.


Groetjes Smash
 
Grote schaal waar heel veel detail kan in verwerkt worden ;)
Ziet er al goed uit zo :D
 
wow..................................
 
ola zeker ik volg grt.
 
Heel aangenaam verrast hier super strak en mooi werk,ook heel leuk met die YouTube filmpjes we blijven zeker volgen hier 😉
 
Heel interessant vermits ik ooit zo iets op 1/35 zou willen bouwen om mijn militaire trucks te presenteren als private collectie.
 
Interessante filmpjes, jammer dat ik voor zoiets niet zo dadelijk plaats heb al loop ik wel al een tijd met het idee in mijn hoofd om iets dergelijks te maken.
We zullen wel zien wat de toekomst brengt en intussen blijf ik dit wel met veel belangstelling volgen.
 
Hallo. Diorama Update 8 is een feit. Veel kijkplezier...
 
Mooi hoor. Echt leuk gedaan die filmpjes. Kruit zeker veel tijd in nadien om te editten ?
Dirk
 
Ook een beetje aan de veiligheid denken he... Alweer een detail afgewerkt.

 
Heel mooi, ik ben benieuwd naar wat je nog allemaal uit je hoge hoed gaat toveren.
 
Deel 2 van de electriciteitskast.
Eindelijk af buiten de aansluitingen die gaan komen als het diorama zijn definitieve vloer gaat krijgen. Over de keuze voor het materiaal van de vloer ben ik het nog niet eens... Mdf ?? multiplex ?? Enjoy the movie ;)

 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan