Hoofdsponsor

1/10 Garage op schaal 1/10

Dat ziet er een mooi detail uit in je garage (en mag natuurlijk niet ontbreken ;) )
 
Hallo iedereen...
De laatste dagen niet veel kunnen timmeren want de 5 lagen verf op de vloerplaat met elk zes uur drogen heeft wel wat tijd in beslag genomen...
Deze stap was nodig omdat ik niet verder kon met bouwen zolang de vloer er nog niet was. 2 grondlagen en 3 lagen satiné lichtgrijs dat er moet uitzien als gepolierde beton is uiteindelijk een feit en is vrij goed gelukt. Nu nog de naden tussen de "betonplaten" bewerken, de smeerput afwerken en de vloer een gebruikte look geven en we kunnen van start gaan met het aankleden van zowel de garage op het gelijkvloers als de café op het eerste verdiep.
Veel kijkplezier met mijn volgende video.
Groetjes Johny smash.
 
Hallo iedereen...

Eigenlijk te mooi weer om in de garage te knutselen maar ik passeerde vanmorgen het diorama en kon het niet laten om nog wat (grote) details bij te werken...
Vandaar deze nieuwe video. Bedankt voor ket kijken...
Groetjes Johny Smash
 
Hier wordt ik echt vrolijk van. Gewoon met basis materiaal, inzicht en genoeg verbeelding een perfecte krik neerzetten. RESPECT !
 
Hier wordt ik echt vrolijk van. Gewoon met basis materiaal, inzicht en genoeg verbeelding een perfecte krik neerzetten. RESPECT !

Bedankt Leysend voor de reactie.
Dat was de bedoeling toen ik hier aan begon. Je kunt al die details kant en klaar kopen maar dat is kopen (wat heel duur uitkomt) en daar neer zetten. Ik bouw alles liever zelf.
Heb nog 1001 ideetjes.....
Tot de volgende ...
Groetjes Johny Smash.
 
Weeral een geweldig filmpje ik kijk al uit naar het volgende
Knap
Marc
 
Hoi Iedereen.
Vandaag op een eerste foutje gestoten...De aansluiting van de oude trap op het eerst verdiep klopt van geen kanten.
Maar we hebben het opgelost...In het filmpje de oplossing.
Bedankt voor het kijken.
Groetjes Johny Smash
 
Mooi en handig opgelost en eerlijk gezegd: ik had het ook niet opgemerkt.
 
Hoi Iedereen.
Weekje op reis dus veel tijd om na te denken...
Vandaag met veel goesting terug aan de slag gegaan.
Bij deze het nieuwe filmpje. Veel kijkplezier.
Groetjes Johny Smash
 
Knap gevonden was wel nodig he , je ziet wat er kon gebeuren
Knap werk
marc
 
HoiIedereen.

We blijven maar bouwen...
Eindelijk is aan de poort begonnen. Ik weet nog niet of ik deze elektrisch ga maken of niet.
Veel kijkplezier.
Groetjes Johny Smash
 
Hoi iedereen.
Na de poort komt nu het mechanische gedeelte...Zo gemaakt dat het achteraf nog wel is elektrisch zou kunnen worden...
Veel kijkplezier.
Groetjes Johny Smash
 
Hallo iedereen...

Vandaag eindelijk de tijd gevonden om het enige raam in het diorama wat vorm te geven...
Deze keer maar een kort filmpje...
Veel kijkplezier
Groetjes Johny Smash
 
Hoi iedereen.
Terug even naar de werkbank om de gereedschapswand en de verlichting af te werken...
Veel kijkplezier.
Groetjes Johny
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan