Hoofdsponsor

1/10 Garage op schaal 1/10

Oeps.... foto's plaatsen lukt me nog niet dus... Ik ga het uitzoeken hoe ik dat moet doen ;)
 
Hallo iedereen.
De laatste dagen wat tijd gehad en flink kunnen doorwerken aan het diorama dus vandaag twee filmkes voor de prijs van één ;)


Veel kijkplezier en tot de volgende...
 
Heel mooi, maar ben je de afvoer in de spoelbakken en het aanrecht onder de tap niet vergeten?
 
Heel mooi, maar ben je de afvoer in de spoelbakken en het aanrecht onder de tap niet vergeten?

O - OOh !! Dacht al dat ik iets vergeten was...uiteindelijk zie je die niet meer onder het aanrecht maar bovenaan in het zicht moet inderdaad nog een gat komen in de spoelbakken en de tap... Bedankt voor de info. ;)
 
Hey Johny wanneer is de receptie ? Want dan moet ik om kleren iets deftigs om aan te trekken :You_Rock_Emoticon:
Geweldig en het past allemaal mooi bijeen Applaus Applaus
Marc
 
Even offtopic:

Bericht voor alle vaders met jonge tienerdochters!
Gisterenavond was ik nog eens alle filmpjes van dit topic aan het bekijken, ik had niet in de gaten dat mijn oudste over mijn schouder meekeek.
Plots vroeg ze me of ik dat ook allemaal kon maken, toen ik haar antwoordde dat dat me niet echt moeilijk leek smeet zij al haar vrouwelijke charmes (ja ja, die heeft ze nu al) in de strijd en vroeg me met een heel zwoel stemmetje (zoals alleen vrouwen dat kunnen) of ik voor haar niet een poppenhuis wilde maken!
Daar is volgens mij het laatste woord nog niet over gezegd want als moeder en dochter gaan samenspannen is vader de pineut! LOL

Nu ja: jullie zijn gewaarschuwd!
 
Even offtopic:

Bericht voor alle vaders met jonge tienerdochters!
Gisterenavond was ik nog eens alle filmpjes van dit topic aan het bekijken, ik had niet in de gaten dat mijn oudste over mijn schouder meekeek.
Plots vroeg ze me of ik dat ook allemaal kon maken, toen ik haar antwoordde dat dat me niet echt moeilijk leek smeet zij al haar vrouwelijke charmes (ja ja, die heeft ze nu al) in de strijd en vroeg me met een heel zwoel stemmetje (zoals alleen vrouwen dat kunnen) of ik voor haar niet een poppenhuis wilde maken!
Daar is volgens mij het laatste woord nog niet over gezegd want als moeder en dochter gaan samenspannen is vader de pineut! LOL

Nu ja: jullie zijn gewaarschuwd!

Ha ha ha Schitterend !!! Blij te lezen dat mijn filmkes toch bij alle leeftijden in de smaak vallen en aanstekelijk zijn ;)
 
Hallo iedereen. Deze kon zeker niet ontbreken in het cafégedeelte van het diorama...Enjoy the movie...
Groetjes Johny
 
Hoi iedereen.
Vandaag weeral wat vooruitgang gemaakt in het cafégedeelte van het garagediorama... Alles verloopt nog naar wens.

Groetjes Johny
 
Leuk en zo te zien gaat er aan die auto's op het gelijkvloers niet veel gewerkt worden! LOL
 
Hoi Iedereen
Vandaag is een poging gedaan om een autokrik ineen te knutselen...Ziehier het verslag.
Have fun en bedankt voor het kijken.
Groetjes Johny Smash
 
Zo een hydraulische krik is ook weer zoiets waar je geen maat kan opplakken, zelf heb ik er ook eentje en die is slechts 50cm lang.
Maar ja: in een professionele garage kan met zoiets natuurlijk niets doen! :)
Ik ben benieuwd wat je nog allemaal uit je hoge hoed gaat toveren.
 
Zo een hydraulische krik is ook weer zoiets waar je geen maat kan opplakken, zelf heb ik er ook eentje en die is slechts 50cm lang.
Maar ja: in een professionele garage kan met zoiets natuurlijk niets doen! :)
Ik ben benieuwd wat je nog allemaal uit je hoge hoed gaat toveren.

Hoi Sam... Daarmee dat ik schaal 1:10 genomen heb. Da rekent gemakkelijk uit de kop ;) Alles meten in realiteit en gedeeld door 10 doen. Heb ik bij deze ook gedaan. Afmetingen komen van een echte die hier staat.
En ja Ik weet niet waar hier het einde gaat van komen...oneindig denk ik ;)
Alvast bedankt voor de fijne reacties hier.
Groetjes Johny Smash
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan