Hoofdsponsor

1/35 kort na landing Normandie (eindelijk begin bevrijding) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zotjes is dit ? Pascal, je levert weer een D-daylicious schouwspel af man !
 
Machtig diorama, ik hou van dit soort diorama's.

Grtz Bart
 
Ik vind het ook een prachtig diorama. Het gras is ook erg realistisch!

En je hebt echt je eigen, prettig te bekijken, stijl. Een genot om te zien... :)
 
Heel knap gedaan, proficiat. kom je er zondag mee af naar Putte? Diorama is zeker medaille rijp.

Groetjes
 
Heel knap gedaan, proficiat. kom je er zondag mee af naar Putte? Diorama is zeker medaille rijp.

Groetjes

Da's een goed idee Pascal, als het daar niet opgemerkt wordt, dan nergens. Go for it!!!
Je verdient het!
 
Hey,

Indd, wat een knappe prestatie die je geleverd hebt, knap realistisch voorgesteld.
Je setting geeft zo een verhaal weer die je kan volgen, knap en zekers doen, eventjes inzetten in Putte om te zien hoe het onthaalt wordt.... ;)
 
Prachtig gemaakt, elke keer zie je weer een nieuw detail.
 
Pascal, schitterend, ik blijf maar kijken!!
 
Zeker meedoen morgen, Pascal! Je hebt daar weer een winner uit je hoed getoverd. Mijn favoriet blijft de begroeiing.
 
Ook hier ben ik in de prijzen gevallen ( en wel goud) in de categorie beginners mede door jullie opmerkingen en goede raad wat het dan ook meer een werk van ons maakt:D
Ps:Roy wij hebben de prijzen mogen ontvangen van Jeminez :D wat het toch weer extra maakt grt


attachment.jpg
 
Dubbel gefeliciteerd, dat is wel echt een opsteker!

Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat de gouden plak terecht is, omdat ik de andere inzendingen niet heb gezien, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er in deze categorie een betere inzending is geweest.
 
Ook hier een dikke proficiat Pascal.

Goud nog wel, man, man, man....

ApplausApplausApplausApplaus
 
Ook hier weer een dikke dikke proficiat
Marc
 
proficiat ;)
da wil dus zeggen dat ik met een gouden medaille-diorama heb rondgelopen :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan