Hoofdsponsor

Anders / onbekend Citroën HY "Olida" [DONE]

Bedankt voor de opmerkingen.
Die koplampen daar moet inderdaad aan gewerkt worden maar (en nu ga ik even stoefen op mezelf) als ik mijn huidig werk al vergelijk met dat van sommigen op de Franse site, dan moet ik niet onderdoen.
Ook de voorbumper is tricky om deze mooi recht te krijgen en te houden.
 
Het is een aparte aanpak die papier modellen, ik bewonder het ten zeerste hoe je dat doet erwin ,persoonlijk heb ik al geprobeerd om iets deftigs er van te maken ,en het lukt niet altijd dus blijf ik bij de plastiek bouw..maar je ziet echt de vorderingen bij je modellen.
 
Erwin,

Je mag gerust stoefen over je eigen werk, hoor. Je moet inderdaad niet onderdoen voor sommige Franse collega's.
Ik geef enkel maar opmerkingen/tips (voor zover die iets waard zijn) zodat het nog beter wordt, en bijgevolg ook leuker.

Lees tussen de regels dat ik je probeer te bekeren tot een echte papierbouwer ;).

grts,
Joost
 
Knap werk Erwin ! had je hier ook instructies bij ? Lijkt me anders een akelig gepuzzel...

Erg leuke wagen geworden :)
Bovendien interessant om te volgen hoe men modelleert met papier :8

groet ;)
 
@ Paper Shaper: hoe leuk ik het ook vind, vrees ik toch dat er thuis te veel plastiek ligt te wachten.

@ Peter: neen, jammer genoeg komen die Citroen modellen zonder bouwbeschrijving, je moet het zelf zo een beetje uitvinden.
Maakt het wel iets spannender.
 
Oei... zonder instructies dus... nog knapper werk ! ook vanwege het geduld om uit te vogelen..
want zonder instructies zou ik er niet snel aan beginnen, ook al hou ik best van uitdagingen...

groet ;)
 
Leuk autootje geworden Erwin.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan