Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal Boeing 737 SOUTHWEST [wip] - Pagina 5
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 64 van 64

Discussie: Boeing 737 SOUTHWEST [wip]

Standaard

Ik sluit me volledig aan bij Bart en ben allerminst overtuigd door de foto.

Maar ik weet dat dit een heikel punt is, waar modelbouwers zich niet snel in laten overtuigen, en wil verder ook niemand tegen 't hoofd stoten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy vd M. Bekijk bericht
    Ik sluit me volledig aan bij Bart en ben allerminst overtuigd door de foto.

Maar ik weet dat dit een heikel punt is, waar modelbouwers zich niet snel in laten overtuigen, en wil verder ook niemand tegen 't hoofd stoten
    Beste Roy (en Silenoz)

Je hebt gelijk dat men niet zo gemakkelijk afstapt van een techniek die men reeds geruime tijd toepast en waar men tevreden over is.
    De beste manier om er uit te geraken is een en ander eens uitproberen.
    Ik neem jullie suggestie mee naar een volgend projectje en ik laat wel iets weten van mijn bevindingen.

Mvg.

Standaard

Hoe dan ook, het aanbrengen van de decals op dit vliegtuig staat, wat mij betreft, gelijk aan een monnikenwerkje.
    Chapeau dat je dit hebt kunnen verwezenlijken enne.... ik vind de wash er toch goed uitzien hoor. Overdreven of niet, hij voegt toch iets toe aan het algemeen uitzicht.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Erwin

Dank voor je tekst en uitleg. Ik heb zelf de panel liner van Tamiya aangeschaft en wil daarmee eens gaan proberen. Heb zelf altijd olieverf verdund gebruikt ook destijds met de AFV bouw Maar op een vliegtuig ga ik het nu zo proberen

Nogmaals dank en de complimenten voor het stukje werk wat je aan het bouwen bent

Wim
    Militaire luchtvaart schaal 1/48

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten