Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 Matchbox - Supermarine Stranraer vliegboot WO II [wip] - Pagina 7
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 111

Discussie: Matchbox - Supermarine Stranraer vliegboot WO II [wip]

Standaard

Ja dat is prachtig en met zorg weer gedaan zoals al uw bouwsels

Standaard

Ja dat is prachtig en met zorg weer gedaan zoals al uw bouwsels die ik gezien heb prachtig.

Standaard

Heb deze voorbije dinsdag mogen bewonderen en er zijn echt geen woorden voor.
    Zo fijn kunnen werken is niet veel mensen gegeven, het is een gave en kunst op zich.
    Een goede docu is één ding maar je moet het nog kunnen uitvoeren ook en zo fijn werk, niettegenstaande ik ook 1/72 bouw, is mij niet weggelegd.
    Goed bezig Swaken maar dat weet je al hé.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Swaken een ferme en mooie update weer
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Hey,

Dikke mercie jongens.
    Goeie documentatie is onontbeerlijk in deze, temeer dat er niet teveel van gekend is bij het grotere publiek. Neemt niet weg dat er geen juiste detail moet aangebracht worden.
    Gisteren de middensteunen onder handen genomen, daarna komt het afplakken van de ramen en de decal rivetten opzetten.

Standaard

Zo heb je best wel veel lol met een 1/72 kitje Maar mooie verbeteringen.

Standaard

Hey,

We zijn terug met een kleine update.
    Het is uiteraard bunkertijd en werktijd, dus hebben we niet zoveel kunnen verder werken, maar gestaag doen we voort zodat er toch een update kan komen.
    Hetgeen wat we uitgespookt hebben was een zeer geduldig werkje, meer bepaald decals met 'bollekes' plakken of te wel rivetten plaatsen.
    We zijn daarom begonnen met de boven vleugel te detailleren zodat deze nu aan de kant kan komen te liggen en verder te doen met de onderste vleugels. We zijn dus nog een tijdje bezig met dat gedoe, dus het kan wel duren natuurlijk....
    Allez, een tweetal foto's als teaser….

Wanneer wat meer tijd zullen we meer plaatsen.... )

Standaard

Hey,

We zijn weer terug met een update van dat ding hier.
    Het gaat gestaag vooruit zoals je kan zien, maar als afwisseling op de rivetten, hebben we toch maar de achterste vleugel onder handen genomen.
    De flap van de achterste vleugel is voorzien van asjes zodat deze kan scharnieren, maar wordt nadien toch vastgezet. Het is geen speelgoed he... Eveneens is de achterkant, eigenlijk de binnenzijde van de vleugel voorzien van detail in de vorm van geboorde gaatjes zoals in een draagbalk voorzien is.
    We hebben de bedieningen aan de trimvlakken eveneens aangebracht volgens documentatie. Stuurvlakken zijn eveneens op dezelfde manier behandeld. Nadien is alles gelijmd op elkaar maar nog los van het vliegtuig omdat daar eerst de rivetten nog moeten aangebracht worden en daarvoor wens ik wel wat plaats te hebben.
    Allez, wat foto's...

Voila se, je bent weer bijgebeend...
    Blijkbaar spelen de Duivels hun toernooi, je ziet hoeveel goesting ik heb om er naar te kijken, ik kan beter mijn tijd hierin steken zodat deze eens afgewerkt kan worden...
    Tot de volgende...

Standaard

knap maar zijn we gewoon van u.

Standaard

Tsja, wat kun je hier op zeggen?
    Heb hem live gezien en is heel indrukwekkend en proper werk.
    Wat op de foto wel sterk overkomt is de diepte die de canvas heeft tussen de ribben van de staartvlakken, was mij eerder niet opgevallen.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Mooi , ken er niet veel van maar zie wel dat het hier om proper werk gaat
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Hey,

Mercie jongens.
    Erwin, inderdaad het valt op met zeker met kustlicht. Normaal gezien zijn ze zo diep niet.

Standaard

Manneke, manneke, manneke .... hebben ze u nog niet komen halen ?! ... wacht, klik hier even

Jeezus, wat een build ... die wil ik eens in the flesh zien ...
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

Hey,

Merciekes voor jullie comments…
    Het is wat stillekes hier aan het front, 't ja ik denk dat het goeie weer voor iets tussen zit en uiteraard ook bunkertijd....
    Nu, we hebben toch niet echt stilgezeten ook maar rustig verder gewerkt aan de 'staart' van het vliegtuig. De staartvleugel is afgewerkt en was klaar om te monteren op de body. Deze hebben we wat moeten bijwerken aan de onderzijde om hem passend en klaar te maken om hem te kunnen lijmen. Ook hebben we voorzien dat de koppeling tussen vleugel en body stevig is door metalen 'pennetjes' te plaatsen en in te boren, voordat deze gelijmd is op de body. Zo hebben we een stevige geheel.
    Nadien hebben we de steunen voor deze vleugel bijgewerkt en eveneens voorzien van metalen pinnetjes om het passend te maken.

Allez, wat foto's om te kunnen volgen...

Voila se, we zijn weer bijgewerkt.
    We hopen om verder te kunnen werken aan de vleugels met het plaatsen van de rivetten.

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten