Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 Matchbox - Supermarine Stranraer vliegboot WO II [wip] - Pagina 11
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
Weergegeven resultaten: 151 t/m 158 van 158

Discussie: Matchbox - Supermarine Stranraer vliegboot WO II [wip]

Standaard

Hey,

Ja jongens, het is zo ver.
    Deze gaat hier in 'lockdown' want het is voorlopig niet meer te doen. De tussenstukken voor de vleugels passen ook niet meer daar de onderste vleugel blijkbaar teveel naar boven toe staat en er teveel druk ontstaat op de romp die tot overmaat van ramp is opengegaan in langsrichting.
    Als ik er mijn vuist niet ga opzetten moet ik hem nu voorlopig sluiten en eens iets anders gaan doen, dit om de zinnen meer of te verzetten. Voorlopig gaat hij in een doos en uit het zicht om misschien na enkele maanden terug op te pakken met vernieuwde moed.
    Ik ga hier ook eens een 'shake and bake' oppakken want ik wil wel eens een resultaat zien.....

Standaard

Oei, dat is spijtig om te horen maar beter wat opzij leggen dan te vernielen.

Trek eens een simpel kitje open jong, zo ééntje waar je geen rivetten moet bij tellen, dat zal de goesting wel doen terugkomen.
    Ge hebt nog schoon gerief genoeg liggen.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Bijna Goddelijke forum Lid Roy vd M.'s schermafbeelding

Standaard

Ben het eens met Erwin... wel heel spijtig zeg! Maar komt later wel weer goed, als de pet er weer iets meer naar staat.

Standaard

Heel jammer, net nu zo dicht voor de voltooiing, misschien tijdens de lockdown, door een lichte ondersteuning nog iets richten? Door een soort mal of fixeren.
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Spijtig van al het gedane werk maar iedereen ervaart dit anders . Ik zou er niet te lang bij stil staan en gewoon verder gaan met iets anders.
    Pascal

Standaard

Hey,

Bedankt jongens voor jullie medeleven...
    Maar niet getreurd hoor, ik verlaat de modelbouw niet he...., gewoon eens iets anders oppakken daar het me eventjes teveel werd, en al zekers dan met die barst in langsrichting op het vliegtuig zelf. Dit deed mij de das om, om nogmaals vast te stellen dat het 'weeral' aanpassen was, weeral moeten bijwerken dan aan de vleugelsteunen, het was me eventjes teveel geworden. Nu, de barst is al weer bijgewerkt met zeer vloeibare lijm en rust nu uit om te harden, hij zal tijd genoeg krijgen . Uiteraard denk ik na, en jullie mogen uiteraard ook tips geven he, om een aanpassing te verrichten op de onderste vleugels zodat de tussensteunen kunnen passen. Ik had al gedacht aan de haardroger, om de vleugels wat te warmen en dan iets of wat te rechten naar de passing van de bovenste vleugel, maar dat zal wel voor later zijn. Tips zullen ter harte genomen worden en daarop zal nagedacht worden.

Ik zijn er iets te lang aan bezig geweest en wil nu eigenlijk ook wel eens iets presteren en afwerken. Je ziet steeds weer andere werkjes passeren die mooi afgewerkt zijn en wil dus ook wel eens iets af hebben...., dit zit eigenlijk te spelen. Ik zijn er wel 2 jaar al aan bezig vandaar dat ik graag iets wil veranderen...… Normaal ben ik iemand die afwerkt waar hij aan bezig is, maar deze hier heeft mij gekraakt... tja, ik zijn ook maar eens mens zulle...

Nu, niet getreurd, ik heb al iets gepakt die normaal gezien iets vlugger afgewerkt zal zijn, en die ik eventjes eenvoudig ga houden...
    Het is een voertuigje, dus de topic zal daar wel verschijnen op later tijdstip. Deze hier gaat eventjes de koelkast in voor een iets langere periode totdat mijn voorraadkast wat geminderd is. Ik koop niet teveel meer bij, dus dit kan vlot verlopen...

@ de beheerders, je mag de topic wel openlaten staan. Bedankt he...

Standaard

Breng hem anders morgen of later op de maand eens mee naar de club Swaken, samen met de steunen en de bovenvleugel, dan kunnen we er eens te goei naar kijken.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Erwin,

Ik ga hem eerst wat laten rusten, kwestie van weer ‘goesting’ te krijgen in dat ding hier.
    Ik zal hem wel eens meebrengen maar heb gisteren toch al weer enkele ‘tips’ mogen ontvangen. Voor ik er aan begin breng ik hem weer mee en dan kunnen we eens te goei kijken naar de gestelde problemen. Ook ik zou hem wel graag afwerken, want ik hou er niet van om onafgewerkte spullen te hebben maar voorlopig toch eventjes iets anders.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten