Hoofdsponsor

1/72 Matchbox - Supermarine Stranraer vliegboot WO II [wip]

Tsja, wat kun je hier op zeggen?
Heb hem live gezien en is heel indrukwekkend en proper werk.
Wat op de foto wel sterk overkomt is de diepte die de canvas heeft tussen de ribben van de staartvlakken, was mij eerder niet opgevallen.
 
Mooi , ken er niet veel van maar zie wel dat het hier om proper werk gaat
Marc
 
Hey,

Mercie jongens.
Erwin, inderdaad het valt op met zeker met kustlicht. Normaal gezien zijn ze zo diep niet. ;)
 
sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng Manneke, manneke, manneke .... hebben ze u nog niet komen halen ?! ... wacht, klik hier even :tongue:

Jeezus, wat een build ... die wil ik eens in the flesh zien ...
 
Hey,

Merciekes voor jullie comments… :)
Het is wat stillekes hier aan het front, 't ja ik denk dat het goeie weer voor iets tussen zit en uiteraard ook bunkertijd.... :$:$
Nu, we hebben toch niet echt stilgezeten ook maar rustig verder gewerkt aan de 'staart' van het vliegtuig. De staartvleugel is afgewerkt en was klaar om te monteren op de body. Deze hebben we wat moeten bijwerken aan de onderzijde om hem passend en klaar te maken om hem te kunnen lijmen. Ook hebben we voorzien dat de koppeling tussen vleugel en body stevig is door metalen 'pennetjes' te plaatsen en in te boren, voordat deze gelijmd is op de body. Zo hebben we een stevige geheel.
Nadien hebben we de steunen voor deze vleugel bijgewerkt en eveneens voorzien van metalen pinnetjes om het passend te maken. :wub:

Allez, wat foto's om te kunnen volgen... :wub:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Voila se, we zijn weer bijgewerkt.
We hopen om verder te kunnen werken aan de vleugels met het plaatsen van de rivetten. :$:tongue::tongue:
 
Een mooi en geduldig werkje... Maar 't ziet er goed uit, heel goed...
 
Mooie werk verricht en die rivetten, man ik begin al te zweten als ik het zie :)
 
Dikke mercie jongens, en ja Ron, ik ook man, vandaar dat we soms met andere onderdelen bezig zijn om niet altijd die rivetten te zien...;) :)
 
Amai zeer fijn en mooi werk Swaken,op kleine schaal zo de perfectie benaderen..knap!!

Grtz yves,
 
Hey,

Bedankt Yves, ondertussen hebben we wat stilgelegen omdat de vakantie er was en dan is het meer of betontijd.... lees bunkers zoeken...;)
Nu we terug thuis zijn hebben we weer wat rivetten onder handen genomen.... :)
 
Hey,

Hier zijn we dan terug met een update... eindelijk hoor ik je al zeggen... :8
Uiteraard zit de zomer er voor tussen dat het wat trager is gegaan en de daarbij horende zoektochten... :$:$
Wat hebben we ondertussen gedaan, rivetten zetten uiteraard.... en wat kleine detail aanbrengen op de body van het vliegtuig.
Ik vermoed dat er ongeveer een kleine 1000 rivetten al moet opzitten, en we zijn nog niet rond... :unsure::unsure::nowink::nowink:
Maar allez, foto's zeggen wat meer dan mijn gebrabbel...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Voila se, we gaan nog wat rivetten plakken...:8:unsure::unsure::wub:
 
Succes, nu ga ik nog het stressdeel skin effect missen ;-)

Grapje, mooi werk
 
Hey Swaken amaai wat is dat makker in ieder het ziet er geweldig uit
Marc
 
Zelfs op de club zeggen ze dat je gek bent met al die rivetten maar het resultaat mag meer dan gezien worden !
 
Prachtig Swa en word een wederom een pareltje.
 
Hey,

Mercie jongens. :)
Ik weet het, ze verklaren mij zot, maar als je naar de foto's kijkt van het echte model, vallen die rivetten teveel op om ze niet te plaatsen, vandaar de keuze om ze wel te zetten.... alhoewel ik blij zal zijn dat dit gedaan is.... het zen-moment is te groot... :) ;)
 
Wat een rivettenwerkje :O
Zijn dit decals van Archer?
Ziet er wel helemaal anders uit of de originele kit.
 
op deze manier ben je wel even bezig aan een model, maar het is verdomd net eentje die in de verklein machine gezeten heeft.
prachtig werk, en hoedje af voor je geduld en nauwkeurig werk.
 
Weer een mooi stukje priegelwerk op deze schaal.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan