Hoofdsponsor

1/24 Ford F6 vrachtwagen 1952 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Lucske waarom vraag je het me niet ik heb hier tientallen lensjes liggen met tekening in van echte koplampen , dees is ook knap goed gevonden , je hebt het misschien laten horen in een vorige topic maar ik moet het overgeslagen hebben of niet gelezen hebben gebeurt soms al eens he
Verder ziet het er goed uit alleen op foto zijn ze niet mooi in het midden gekleefd kan gezichtsbedrog zijn ook hoor
Marc
 
foto

ok marc ik stuur u een pb ,en ja het is een vlugge test.. ze zijn afneembaar momenteel heb wat gefoefeld voor de foto..ik zoek ook nog grote vrachtwagen wielen ,diameter 3 cm
 
Netjes bezig en idd goed gevonden zo :)
 
Luc dat heb ik niet niks van vrachtwagens de rest zorg ik voor
 
Knap gevonden die lenzen.
Luc, als die kartonnen opbouw op zich goed genoeg is dan moet je die toch niet vervangen? Op zicht zal het niet uitmaken zolang het maar accuraat over komt.
 
toch knap die lampen en volg steeds grt.
 
Over de wielen heb je PB
 
Marc,Aris,Erwin ,pascal en pieper..bedankt voor de steun... en ja erwin ik zit inderdaad met de gedachte om de opbouw van stevig karton te maken en vervolgens en spuiten en zeker raampjes deurtjes etc.. op te plaatsen voor het effect te verbeteren..
 
Even wat update na 3 weken zoeken en knippen plakken meten en vooral proberen mijn werk toonbaar te maken,helaas nog niks vooruitgang wel veel passen meten technieken uit proberen ,verschillende soorten karton ,hout en zelfs ijzer uit getest en verder natuurlijk andere bouwsels in elkaar gestoken schaal 1/72 die ik van tiger heb overgenomen ..groetjes
 
Luc ik ga eens kijken voor de lensjes heb het een beetje vergeten met even ziek geweest te zijn en andere zaken ik laat u straks wat weten
marc
 
Geen probleem marc we hebben tijd ,dat is gewoon zo..het leven gaat verder.
 
Terug even wat nieuw leven in blazen ,momenteel zit ik wat vast doordat ik niet het juiste formaat van wielen lijk te vinden,heb reeds enkele setjes besteld doch deze zijn net iets te groot of te klein ,in de stock die Aris me stuurde heb ik wel goede wielen gevonden voor een ander project..
de wielen zijn tussen de 3 cm en 4 cm 3,40 cm is de maximum maat daarbij komt dan ook nog de naaf tekening die wat conform moet zijn.
voor de laadbak van de ford f6 heb ik ondertussen alle profieltjes en houtwerk bij elkaar gekregen en dat gaat kortelings gebouwd worden ,zodra ik zeker ben van de schaal die er moet gebouwd worden.
 
Gisteren heb ik deze bouw nog eens nader bestudeerd en ik zit dus met een tal van zaken om op te lossen en vermoed dat de cabine een statische gaat worden ik vind niet genoeg input en materiaal (donor bouwdozen etc) om succesvol dit project te kunnen maken misschien wat te hoog gegrepen we zullen dit maar sluiten. cargo
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan