Hoofdsponsor

1/35 PzKpfw II Ausf. L "Luchs" [DONE]

Raad kan ik niet geven maar van wat ik zie is het zeer geslaagd Yves grt.
 
Ik volg Pascal, ik vind het er geslaagd uitzien. De tracks zitten er nu ook stukken beter omheen.
 
Tracks zijn veel beter, wel jammer van de silvering van de decal achteraan (foto 3)
 
@Gunit@Pascal@Erwin:Bedankt voor de complimenten vrienden.
@Erwin: Zou ik die silvering nog deels kunnen wegwerken dmv nog wat stof of vuil te creëren? Of is er een andere oplossing?
Als er iemand anders tips hiervoor heeft die zijn ook welkom he..

Grtz yves,
 
Volgende keer precies uitsnijden met een nieuw mesje, is het devies. Voor nu... ik zou het laten zitten. Heel misschien zou het nog kunnen worden hersteld door middel van Micro Sol. Dat goedje zorgt ervoor dat de decal film (=het transparante velletje waar de decaltekening op staat) oplost. Wanneer je Sol opbrengt, zul je zien dat de decal een beetje lijkt te verschrompelen. Dat ziet er best eng uit, maar het enige wat je hoeft te doen is er niet aan te komen gedurende een uur of zo.

Maar zoals gezegd, ik zou het zo laten en de volgende keer de decal precies uitsnijden.
 
@Roy: Merci voor de reactie, heb waarschijnlijk op deze decal mijn Micro sol vergeten zijn, zal proberen om er af te blijven nu..:8

Grtz yves,
 
Kan alleen zeggen , weer een mooi & geslaagd project Yves :)
 
Roy heeft het al vermeld, Micro Sol of iets straffer, Decalsetting van Daco bestaat zelfs in 2 of 3 sterktes.
Je kan natuurlijk altijd proberen het teveel nog weg te snijden maar voor hetzelfde geld maak je brokken aan je tank.
Soms lukt het ook als je er vernis kan achter laten lopen maar dan enkel bij decals die loskomen en dat is hier waarschijnlijk het geval niet.
 
@PeiperJ@Erik71:Merci jongens voor de bloemen..:$
@Erwin:Bedankt voor mij de mogelijkheden voor te schotelen,denk dat het misschien toch beter is dat ik eraf bljf en dit foutje niet meeneem naar volgende modellen..!;)
@Danny:Mercikes topper..!!

Grtz yves,
 
Yves knap man echt indrukwekkend , pas maar op of de kat gaat er mee spelen :laugh: :laugh: :laugh:
Knap echt , jij hebt in modelbouwen op een zeer korte periode een enorme sprong voorruit gemaakt echt het zit er goed in bij u
Proficiat
Marc
 
@Aris5: Dankjewel,ben er zelf ook wel best tevreden over..:8
@Coachke: Merci Coach voor deze mooie woorden..en alle afgewerkte modellen gaan nu achter slot en venster..:D:D

Grtz yves,
 
Geslaagd model, als je het mij vraagt ;)
De decal zou ik zo laten, veel kans dat je iets anders aan de afwerking beschadigd als je het wil herstellen, en dan meer de fout gaat zien...
Op naar de volgende ;)
 
Mooie tank zelle. Maar heb toch een vraagje: Kan mss aan mijn piepoogjes liggen maar is gezicht van tankist niet wat te groenachtig ? Of ligt het aan de foto ?
 
@Beyond: Mercikes mateke,idd dat decalfoutje is weer iets om bij de volgende meer op te letten...
@gonsken: Bedankt,wat het gezicht betreft;tis wel zo dat hij niet van onder de zonnebank komt.
Heb hem wat naar den bleke kant geschilderd,het groen is door de foto zenne ,da ligt nie aan uw oogjes;)

Grtz yves,
 
Hey,

Prachtig gemaakt en zo te zien hangen de tracks nu meer natuurlijker door... ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan