Hoofdsponsor

1/35 PzKpfw II Ausf. L "Luchs" [DONE]

Prima tussenresultaat Yves, voor zover zichtbaar (probeer de camera iets beter te laten focussen, dat kan een groot verschil maken in hoe wij het te zien krijgen).
 
Prima tussenresultaat Yves, voor zover zichtbaar (probeer de camera iets beter te laten focussen, dat kan een groot verschil maken in hoe wij het te zien krijgen).

Naar mij toe..okeey :nowink: !! Bedankt maat, zal er rekening mee houden,neem mijn foto's met de gsm...zal mijn best doen!! ;)

Grtz yves,
 
Ik wil niet te ver offtopic gaan voeren, maar één opmerking hierover mag hopelijk nog: ik neem al mijn foto's ook op de GSM en die zijn van goede kwaliteit. Ik heb een iPhone en gebruik daarvoor het programma 'Musecam'. Het kostte een euro of zes volgens mij, maar het maakt van de mobiele telefoon een waardige vervanging van een camera. Grootste voordeel is, dat je ermee kunt scherpstellen op een voorwerp dat zeer dichtbij ligt. Grote aanrader. Dit soort programma's bestaat ook voor Android.

(Einde offtopic wat mij betreft :) )
 
Yves een heel mooie vooruitgang! begint al flink verschil in te komen
 
Mooie vorderingen Yves, dat gaat hier goed komen.
 
@Aris;@Erwin: Bedankt vrienden voor de bemoedigende reacties..!
@Silenoz: Merci...nee heb het eerst op papier geprobeerd maar mijn verf gaf spetters..dus moest op een andere manier...😉

Grtz yves,
 
De camo spuiten met de airbrush is goed te doen met niet al te dunne verf en vooral zachte druk, anders blaas je de verf weg in plasjes.
Maar ik vind het er niet onverdienstelijk uitzien. De lichte waas waarvan je spreekt, wat voor product is dat Yves ? Als ik het goed begrijp wil je er zonverbleking mee simuleren ? Misschien iets waar je wat aan hebt : je kan volgens mij beter eerst je 'vuile wash' aanbrengen zodat alle details er wat meer uitspringen, daarna evt. de lichte waas, en eindigen met ondermeer het schilderen van verfschade her en der.
 
@Gunit: Het uitproberen van de camo zal voor een ander project zijn..eerst nog wat oefenen 😉.
Die waas is gewoon een lichte drybrush van sand yellow van vallejo modelair,ga idd die volgorde van wash en lichter maken volgen..bedankt voor de wijze raad 😆 !!
Silenoz had er mee ook op gewezen hoe ik best te werk ga..maar het is nog wat zoeken...


Grtz yves,
 
mooi en volg steeds om te leren grt.
 
Na lange tijd nog eens een update van mijn werkzaamheden...kon geen foto's meer publiceren met mijn oude gsm,dit probleem is ook van de baan!
Deze foto's zijn al ruime tijd getrokken..maar wou jullie deze niet onthouden...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu nog de laatste details van verwering aanbrengen met washes,weet nog niet of hij op een ondergrond komt en zoja welke,droge of slijkboeltje..

Grtz yves,
 
Mooitje, tracks hebben naar mijn mening een te scherpe knik waar ze horen door te hangen door hun eigen gewicht, dus eerder een vloeiende lijn zullen maken dan te knikken... de camo van het figuur lijkt me ok, maar iets met de pet en de hoofdtelefoon lijkt niet zo te kloppen of toch raar
 
Leuk bakje Yves, de camo zit er lekker subtiel op. Ik zou de tools iets donkerder metaal geven omdat het op de foto althans nogal chromig overkomt. Als je tracks van Friul zijn, zou ik er een schakeltje tussenuit halen want ik denk dat deze achteraan net iets te veel doorhangen.
Maar zoals gezegd, mooi hoor.
 
Vind het in ieder geval knap en volg steeds grt.
 
Yves ziet er goed uit ik volg op de voet hoor
Marc
 
Bedankt heren,voor de tips,raad en complimenten!!
@Gunit:De tools:ga ik nog bewerken,de tracks zijn niet van Friul,komen uit de kit..
@Silenoz:Je hebt gelijk ivm met de knik in de tracks,is iets waar ik me ook al zorgen om heb gemaakt,ga dit heuvel proberen goed te krijgen..ivm met pet/hoofdtelefoon,kan je dit even toelichten?
Zal nog een paar duidelijker foto's posten..

Grtz yves,
 
Zoals beloofd..
attachment.jpg

De goede kant .denk ik?
attachment.jpg

En de kant met de knik...
attachment.jpg

Grtz yves,
 
attachment.jpg

Vooral in dit zicht lijkt het iets raars, tenzij ie aan de andere kant (in de laatste reeks) niet op zijn oor staat maar ernaast

Tracks zien er beter uit ;-)
 
Dit projectje is aan zijn einde gekomen..
Heb de nodige veranderingen aangebracht,tracks,werktuigen,etc..
Of deze nog op een ondergrond komt dat moet ik nog eens bezien,heb wel een paar ideetjes maar ben er nog niet uit..

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Raad,kritiek,hints en tips,alles is welkom!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan