Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Bmw z8 (1/24) [DONE]

Hoi mannen even een dag en een nacht enorm ziek geweest , vandaag terug de oude alle geluk want vrijdag moet ik mee op fietstocht met de klas van mijn kleindochter als begeleider en als mekanieker hoe kon het ook anders he verleden jaar waren we nog geen 500 meter van de school en de eerste panne melde zich al
Nu terug ,@ Erwin mijn voorliefde voor BMW heeft altijd enorm geweest nu nog maar het was de kit zelf die me wat tegenviel het was een carrosserietje 4 wielen en twee stoelen en verder niet veel
Nu ik had deze overgenomen van een bekende van mij voor 5 € dus ik mag niet klagen he
Beste vrienden toch bedankt voor jullie fijne reacties
Marc
 
Fijn model en goed uitgevoerd, weer eentje om fier op te zijn Marc.....;)
 
Allee bedankt voor het complimentje
Marc
 
uiteindelijk een leuk model geworden... waar meer uit te halen viel

niet uw ding misschien wegens te basic, maar dan komt de modelbouwer boven die er toch probeert het meeste uit te halen van wat er wel is, bij mij toch.

En met een paar eenvoudige zaken kan je dit model zo naar boven tillen, zodat je van de eenvoud niks meer ziet... zo met de aansluiting van de koplampen op de body, het interieur (mooi, maar vlak) enz... je kan beter als je wilt, nu vind ik het zonde van de kit en je tijd... Niet in het algemeen, maar vooral door de kleine slordigheidjes die het model naar beneden halen...

waar een wil is, is een weg, als de wil echter weg is...
 
Eerlijk gezegd kan ik aan de hand van jouw foto's niet zien of je model is 'gelukt' of niet (in mijn ogen dan).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken het gevoel van een tegenvallend model. Maar dit ziet er toch mooi uit hoor.
 
Beste Jordi ik hoop dat ik niet te laat ben met betere foto's het topic staat nog open
Sorry vrienden maar door een reeks omstandigheden ben ik er maar aan toe gekomen om deze beelden te plaatsen
Ik hoop dat deze u nu wel bevallen , ook mijn afstellingen in mijn camera waren mee van die zaken die alles vertraagd hebben
hier zijn ze

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Doei
Marc
 
Ik wil tekenen voor zo een resultaat knap hoor grt
 
Heel mooi eindresultaat.
Een laklaag om U tegen te zeggen:wow:
 
Wow mannen bedankt ikzelf ben er niet zo tevreden mee , op foto valt het allemaal nogal mee
Tof uw reacties
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan