Hoofdsponsor

(Nieuwe) moderator

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.765
Langs hier willen we jullie melden dat Fred (the--mouse) ons terug zal helpen als moderator.
We zijn zeer blij dat hij dit terug wil doen.
Hij kent het reilen en zeilen van het forum.
Dus dat komt dik in orde.

Dus Fred, welkom back.
 
Nice!

Fred is iemand die van nature het vertrouwen geeft dat er goed gemodereerd wordt. Ik ben blij dat hij zijn taak hervat.
 
Nice!

Fred is iemand die van nature het vertrouwen geeft dat er goed gemodereerd wordt. Ik ben blij dat hij zijn taak hervat.

Het zou bijna kunnen overkomen dat ik met die opmerking een sneer zou willen maken naar het huidige forummanagement, maar niets is minder waar.

Voor de duidelijkheid: ik vind dat Xavier (Beyond), Jelle (Camaro69), Filip (PeiperJ) en Jordi het uitstekend doen. Amazone's en Debart's inbreng hou ik zelf niet zo bij, omdat ik het schepengedeelte niet zo volg, maar ook over zijn kunde of werkzaamheden heb ik nooit klachten gelezen. Het is dus een krachtig forumbeheer (en dat allemaal op vrijwillige basis!) dat met de komst van Fred nog verder versterkt wordt.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Fred, welkom terug als moderator, om het team te versterken.
 
Bedankt voor het vertrouwen in mij!

Fred
 
Het zou bijna kunnen overkomen dat ik met die opmerking een sneer zou willen maken naar het huidige forummanagement, maar niets is minder waar.

Voor de duidelijkheid: ik vind dat Xavier (Beyond), Jelle (Camaro69), Filip (PeiperJ) en Jordi het uitstekend doen. Amazone's inbreng hou ik zelf niet zo bij, omdat ik het schepengedeelte niet zo volg, maar ook over zijn kunde of werkzaamheden heb ik nooit klachten gelezen. Het is dus een krachtig forumbeheer (en dat allemaal op vrijwillige basis!) dat met de komst van Fred nog verder versterkt wordt.

Dank U voor deze woorden, leuk om te lezen :).
En inderdaad, we worden echt wel versterkt met de terugkomst van Fred :)
 
Proficiat met deze functie Fred, om het reeds voortreffelijk werkende team te ondersteunen..!!

Grtz yves,
 
Dank U voor deze woorden, leuk om te lezen :).
Het mag iets vaker gezegd worden (ook door mijzelf trouwens).

Pijnlijk is dat ik in mijn opsomming Bart helemaal was vergeten, maar voor hem geldt eigenlijk hetzelfde als voor Amazone: ik hou me weinig bezig met die delen van het forum waar Bart moderator is. Maar ook hij lijkt zijn taak uitstekend uit te voeren.
 
Ook van deze kant welkom terug en goed te horen dat je het huidige team komt ondersteunen

Wim
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan