Hoofdsponsor

1/12 Custom Chopper Crusader [wip]

JordiC

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
3.766
Ik heb deze kit overgekocht uit de grote stash van wijlen Interceptor (ik denk dat de helft van mijn stash van hem afkomstig is)
De onderdelen zaten in de sorteerdoos zoals op de foto's te zien is. De handleiding is erbij, maar geen decals. De onderdelen heb ik nog niet nagekeken, dus ik hoop dat hij volledig is :ph34r: zo op het eerste zicht zitten alle belangrijke onderdelen erbij (motorblok, uitlaten, frame, wielen....)

Deze kit van Revell is het
attachment.jpg

beetje lectuur
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

onderdeeltjes, blijkbaar allemaal ontchroomd
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

zal net als mijn andere projectjes een rustig tempo hebben :laugh:
 
schol daar ga je je handen vol mee hebben ik volg je met plezier
Marc
 
Ha een 1/12 custom chopper, die past mooi naast mijn 1/12 Delage hotrod :8 :laugh:

Enfin, het is fijn dat Interceptor de onderdeeltjes al voor je van chroomverf heeft ontdaan, dat scheelt weer het nodige werk.

Zoals wellicht bekend, ben ik niet zo van het customizen en hotrodden van auto's maar bij motoren vind ik het wél interessant. Als Revell zelf al een custom project aanlevert, ben ik benieuwd wat je daarmee gaat doen.
 
Prachtig.Dat is eentje om zeker te volgen.
Marc S
 
bedankt voor de reacties :)
ik ben zelf iemand die altijd eigen voertuigen heeft aangepast. Ik heb nu mn 3e auto, geen enkele standaard. Ik heb een moto, die is al aangepast (grote werken volgen hopelijk komende winter)
Dus het 'niet origineel' houden zit wel wat in mn bloed :) en Custom Choppers (zeker met Harley motoren) hebben een grote voorkeur om naar te kijken.
Ik heb nog totaal geen idee hoe deze eruit gaat zien, denkelijk ga ik Google wat lastigvallen om voorbeeldjes te zoeken :D
 
Ferme motor , veel plezier ermee Jordi :)
 
Dit is naar mijn smaak, een frisse chopper en nog wel een HD.
Ik meen te begrijpen dat er geen decals bij zijn maar dat is toch niet erg.
Een machine zoals dit moet je personaliseren met je eigen kleur en beschildering.
 
De decals heb ik idd niet nodig, zoals meestal zal ik ook deze naar eigen smaak en gevoel maken.
Het was maar om aan te tonen dat het geen volledige kit is.

ondertussen heb ik de onderdelen een vluchtig nazicht gegeven... net genoeg onderdelen om 1 uitvoering te bouwen (normaal zijn er onderdelen voor 2 versies, zoals te zien op de voorbeeldfotos in de handleiding), maar maakt niet uit. Ik ga proberen om er een mooie custom van te maken
 
Heel veel succes met de bouw van deze
 
succes in deze en volg grt.
 
Vind deze zoals op de box-art wel iets hebben. Cool kleurtje en paar vlammetjes op en zal al veel veranderen.
 
Veel plezier met deze.
Die moet hier ook nog ergens rondslingeren.
 
Leuke kitjes alleen jammer dat Revell ze niet meer maakt zover ik weet.
 
de chopper is vandaag meegegaan naar Ledendag en dit is de voorlopige stand van zaken...

attachment.jpg

het motorblok en de 'boite' erachter zijn volledig verchroomd met de Molotow stiftjes, net zoals de veerpoten ;)
verdere werken volgen nog
 
strak, hoewel er nog naden lijken te zijn op de veerpoten vooraan...
 
bedankt Silenoz ;) ondertussen wat schuurwerk verricht aan de veerpoten ;)
 
beetje bij beetje vorderen de werken.
_ chroom aan de veerpoten moet nog opnieuw gedaan worden (had dit weggeschuurd na de attente opmerking van Silenoz)
_ details aan de motor verder afwerken
_ en natuurlijk de rest van het bouwplan volgen

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Jordi om het nog echter te doen lijken zou je tussen de koelribben van de cilinders zwarte wash ( moeten ) doen verder ziet het er lekker uit
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan