Hoofdsponsor

1/12 Custom Chopper Crusader [wip]

Ik vind het effect met de natuurlijke schaduw al heel knap.
Is weer een appart kleurtje maar ziet er top uit.
 
Ik zou een andere kleur genomen hebben, vind dat paars niet mooi, mag ik dat zeggen:P:P
Persoonlijk hou ik meer van het klassieke werk:
G-Easy-Rider_zpshlmanulx.jpg

Maar het is wel een kek motortje hoor!



Fred
 
Geweldige film heb ik gezien toen was ik juist geen 16 als die uitkwam ( ssssttt ik heb hem gezien in Antwerpen in jaja een s.. cinema ) ja ze speelde die daar en een maand later is die in roulatuie gegaan in de grote bioscopen
Jack Nicholson speelde daar 1 van zijn eerste film rolletjes in samen met Peter Fonda geweldige film het begin van de drugs enzo " Easy Rider "
ik was toen een enorme fan van choppers en natuurlijk moest ik ook zo een stuur op mijn bromfiets hebben
Jordi maak er maar iets knap van het zal de moeite zijn
Marc
 
Chopperstuurke op de fiets, vallen en bleitend met twee bebloede knietjes naar huis, nostalgie...:D
Maar dat terzijde, ik ben telkens blij om te zien dat een kit van onze Mark (interceptor) het levenslicht ziet. En tot nu zal hij heel gelukkig zijn met het voorlopige resultaat !
 
Laatst bewerkt:
Geweldige film heb ik gezien toen was ik juist geen 16 als die uitkwam
Marc
Ik ben wel een stuk jonger en nog niet eens geboren toen deze film uitkwam maar ik heb de indruk dat jouw generatie wel films met een ander oog bekeken.
Ik had er al veel van gehoord en toen ik hem tegenkwam op video op een rommelmarkt heb ik hem gelijk gekocht.
Vol verwachtingen die film bekeken en amai: ik was blij dat hij eindelijk gedaan was!
De teleurstelling was groot want ik vond het één van de meest vervelende films die ik ooit zag.
Nu ja: ieder zijn smaak natuurlijk.
 
beste Sam deze film is zoals ze noemen een cultfilm inhoudelijk trok die op niet veel dat weet ik ook wel maar als jonge gast van amper 16 toen nog net niet staat zulke film in je geheugen gegrift wat we toen in 67 te zien kregen is tegenwoordig niks in vele feuilletons tegenwoordig krijg je heel wat meer te verwerken
Stel je zelf voor in de jaren 66-67 in preuts Vlaanderen wat was dat man en zoiets blijft steken zeker de opkomst van de choppers
ik denk als ik hem nu moest te zien krijgen dat ik hem gewoon zou afzetten dat begrijp ik ook wel
Kijk neem nu " Bullet " met Steve Mc Queen daar stond een autosalon voor op zijn kop zeker de stand van Ford nu is dat flauwe kul nu is er wat anders te zien zoals de Fast films
Zo heb ik dat toen beleeft en dat blijft steken
Marc
 
leuk, zo'n uitwijding over toch wel 1 van de grootste motor-films allertijden :) Vooral dat er niet zoveel films over moto's gemaakt zijn, dus dan is het niet moeilijk dat dit de bekendste is :)
De film is ook van ver voor mijn tijd (15 jaar om precies te zijn), maar als moto-fanaat heb ik deze wel vaak gezien :)

Het verhaal op zich stelt idd niet veel voor, maar je moet ook denken dat het een film van 1970 is, dus het actiegeweld met special effects was toen nog niet zo gebruikelijk :)

Gunit: bedankt :) ik ben blij dat ik er zoveel heb kunnen overkopen van Mark en deze dan ook kan bouwen. Ze hebben toch altijd een speciale betekenis als ik de dozen zie liggen of als ik eraan bezig ben :) Eigenlijk zouden ze allemaal kunnen meedoen met de tribute build (daarvoor ben ik een Nascar aan het bouwen)

The_Mouse: hier mag je dat zeggen... we zullen daar in het moderator-topic wel eens hartig over discussieren :laugh: Geen probleem, ieder z'n smaak ;)
 
Beste Jordic ik was nog geen 16 als ik die film gezien heb ,dat was in Antwerpen in een ... cinema in een klein zaaltje , waarom ze die daar als eerste speelde weet ik nog altijd niet , maar ik heb hem daar gezien en een maand of meer later kwam die uit in de grote zalen misschien dat weet ik niet was die in die adult bioscoop ongecensureerd dat kan dat weet ik niet , ik ben in 1969 in het leger gegaan dus moet die makkelijk van 1967 zijn he
Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Easy Rider is van 1969 ;)
dus gaat 1969 of begin 1970 in de Belgische zalen geweest zijn.
Bonnie and Clyde is van 1967
 
Mooie chopper hier,de kleur moet ik akkoord gaan met Fred maar jij kiest deze kleur en ik ben zeker dat dit mooi gaat worden.
Veel plezier met deze kit alvast Jordic.
 
Aah ook even erin gooien, ik heb eerst kennis gemaakt met de muziek van de film, dat was rond '73 of zo met een jaar of 12. Die vond ik prachtig. Een aantal jaar later werd de film op TV uitgezonden, in ZW natuurlijk met mij als afstand bediening. Sukkelde ik toch als 15 jarige in '76 in slaap. Was in vergelijk met een betere film zoals Turks Fruit, zo leeg en verhaal loos.

Het Purple vindt ik wel mooi
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan