Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Sd. Kfz. 7 + 8,8cm Flak 37 (1/72) [DONE]

enkele fotokes. Niet zo tevreden van deze bouw, teveel fouten gemaakt.. maar we zullen het toch maar afwerken :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

grtz
 
Dat ziet er toch wel goed uit zo ;)
Kleurtje komt mooi (misschien toch eens de dotjes-methode proberen met olieverf? ;) ;) )
 
Jordi, als ik die 88 bekijk heb ik altijd de indruk dat die loop naar beneden hangt m.a.w. krom is.
Als dit werkelijk zo is dan kan je dit toch aanpassen? Kleine moeite voor een beter uiterlijk.
 
klaar :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu stop ik een tijdje met 1/72 :tongue: :laugh:
 
Ik vind dat je in korte tijd een buitengewoon overtuigende set modellen hebt klaargezet, in een niet al te makkelijke schaal.

Samen met Pascal behoor jij tot de forumleden die de grootste spurt voorwaarts hebben gemaakt het afgelopen jaar.
 
bedankt Roy :) dat is wel een zeer groot compliment

over de afwerking van deze ben ik wel niet tevreden (gedeeltelijk mijn fout en gedeeltelijk die van Revell, ik had van een vernieuwde kit toch betere kwaliteit en pasvorm verwacht)
 
Het valt mij in elk geval niet op. Ik kan niets afwijkends ontdekken; misschien de deskundigen op het gebied van dit materieel wel. Maar als ik kijk naar algemene afwerking en schilderwerkzaamheden een jaar geleden of wat, en nu, dan zie ik echt heel grote vooruitgang. Vanzelfsprekend is alles in het leven altijd voor verbetering vatbaar, dus zo waarschijnlijk hier, maar je bewandelt het juiste pad met radde tred.
 
Ik treed hier Roy bij, deze modellen zien er gewoon erg goed uit, je kan zeer tevreden zijn Jordi !
 
amai knap en op die schaal chapo grt.
 
Schittend model geworden, mag je trots op zijn
 
Hey,

Indd, knap uitgevoerd. Je mag trots zijn op jezelf.....;)
 
Wederom zeer mooi eindresultaat,van foutjes merk ik niks zenne..Be Proud..!!!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan