Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Mini Cooper Monte Carlo Rally 1964

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rocknrolla

Well-known member
Registered
Lid geworden
2 feb 2014
Berichten
380
Na een pauze van meer dan een jaar is de modelbouwkriebel weer terug. Jammer genoeg had ik al wat spullen verkocht waaronder mijn airbrush en bijhorende accesoires, dus mocht ik weer even in de buidel tasten om nieuwe spullen te kopen. Niet zo slim dus om de boel te koop te zetten. :$

Maar goed, op een paar kleinigheidjes na, heb ik alles om opnieuw te starten. Al zal ik deze keer wat minder hooi op mijn vork proberen te nemen. Want dat is de grootste reden geweest waarom ik eigenlijk wou stoppen. Ik wou steeds meer maar ik wou het ook veel te snel. Dus tijd om te leren gaf ik mezelf niet, waardoor vaak dingen fout gingen en de zin dus zienderogen aan het slinken was.
Daarom is deze groepsbouw dus ideaal. Gewoon recht uit de doos.
Ik heb een simpel kitje aangeschaft met niet al te veel decals dus laat ons hopen dat dit een goeie basis zal zijn voor verdere projecten.
Deze Mini Cooper werd bekend toen in 1964 de Monte Carlo Rally won met Paddy Hopkirk aan het stuur. Die kreeg meteen eeuwige roem. De auto is ondertussen een museumstuk geworden.

Omdat het oob is, zal er dus ook weinig detail aan te pas komen. De motor zal wel met aandacht geverfd worden maar daar blijft het ook bij. De motorkap zal tenslotte toch gesloten worden, denk ik.

Maar goed, we kunnen in ieder geval al starten. Ik hoop in het komende weekend alvast de allereerste onderdelen in de grondverf te kunnen zetten.
Tot slot nog even een foto van de wagen waar het om gaat

209rgnl.jpg

Tot de volgende update!;)
 
Hoi Cedric terug van weg geweest tof
een Mini da zijn we niet gewoon van u he maar past wel in het kader van Rally wagens he
Suc6 met deze bouw
Marc
 
Blij dat je terug bent :)
Laat je maar volledig los op dit model, ik zie al een mooi eindresultaat over de eindmeet rijden ;)
 
Niet gek laten maken en lekker je eigen ding doen het is tenslotte maar een hobby om voor jezelf iets leuks neer te zetten en een stukje ontspanning na een dag of week werken/leren.
 
uw topic is terug te vinden bij Auto's
nog veel succes en bouwplezier met dit project

grtz Jordi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan