Hoofdsponsor

1/35 Pz. Kw. III ausf N [wip]

Proper solderen hebben we nog niet onder de knie.
Het hangt wel goed samen en de bovenkant is proper. Das al iets.


20170523_150213_zpsfac6qi32.jpg
 
Ik heb indertijd de Ausf. M van Dragon gebouwd en ik moet zeggen dat het een van hun leukste kits is die ik ooit gebezigd heb. De jouwe ziet er al goed uit. PE fenders blinken lekker :D
Ga je deze op een bepaalde PzIII baseren of wat dichterlijke vrijheid toepassen? Oostfront veronderstel ik? ^^
 
Hallo Wouter,
Ik vind die panzer III reeks van Dragon ook heel erg mooi. Ik zou er gerust zo nog één willen, een ausf. J bvb.
Ik wil vooral een wintersetting en dan kom ik met deze versie van voertuig en door de Schürzen uit op winter 43/44, oostfront.
Een echt voertuig maak ik niet na nee. Ik probeer erop te letten dat alles klopt of acceptabel is met die wintermaanden 43/44, maar éénmaal me dat ok lijkt, is het vrijheid blijheid.

Ik heb er de bemanning die uit de koepel hangt en de twee gewonden achterop bij uit die "Bakers dozen reeks" die ik ook heel mooi vind.
Eventueel aan te vullen met de twee dozen figuren op de foto in mijn eerste post maar allicht met resin hoofdjes.

Hopelijk breng ik het er goed vanaf, aan de bouwstenen gaat het niet liggen, heheh.
 
Met zijn nieuwe schoenen op de foto. Daar was ik even zoet mee.
Verschillende keren van gedacht veranderd of ik wel of niet winterketten ging gebruiken. Ook nog gedacht aan Ostketten, maar ik weet niet of die er waren in jan-feb 44. Ze waren er voor het Ardennenoffensief, dat wel.
Vééééél passen en meten maar geen truckjes nodig en geen eigen aanpassingen of eigen verbredingen die ik moet verkopen als fieldmodification. ze passen namelijk perfect binnen de Schürzen. en dat met de standaard steunen uit de doos. Tis "German enginering".

Mijn gesoldeerd spatbord heb ik in twee gekraakt. Kwestie dat de rupsen toch in het oog springen en niet volledig verborgen gaan achter spatborden en Schürzen.



20170527_163710_zps6jwlc22h.jpg
 
En het zijn mooie schoentjes, ze passen haar goed :laugh:
Tof dat je van bovenaf nog een stukje van deze mooie schoenen kan zien.
 
knap en volg in stilte want heb dit zelf nog niet gedaan en overweeg om het zelf ook eens te maken (cherman) grt.
 
Knap werk ja solderen is toch iets waar je gewoon moet zijn om mee te werken het is een soort pak dat je je moet aanleren maar dat komt wel ben ik zeker van
Verder ziet het geheel er knap uit je weet militair is mijn afdeling niet maar ik kijk er wel graag naar op beurzen ook ik sta toch steeds vol verwondering hoe ze het allemaal voor mekaar kregen of krijgen want aan een tank of kanon zijn wel veel kleine stukjes alhoewel je dat niet verwacht he
Super gedaan
Grt
Marc
 
Merci guys, maar ik volg alleen maar de plannekes ze. :-)
Bestaat soldeerdraad niet veel fijner? Die van mij is wsl 1.5mm dik of zo. daar valt precies geen fijn werk mee te doen.
 
Intussen het Bosch licht aan het maken.
Ik vond deze mooie foto; ik dacht eerst dat hij inderdaad in twee kleuren was, maar als je goed kijkt zie je dat de lichtbruine verf afgebladderd is van de onderliggende rode primer. Waarschijnlijk omdat dit deel van het apparaat heet krijgt en de andere iets minder.

phare_14_zpsacg95zad.jpg
 
Euch, mijn foto's zijn niet meer zichtbaar?
En photobucket vraagt me een upgrade te doen van 399 dollar per jaar?
Amai mijne frak? Wat is me dat nu zeg???
 
Jaja dat was over een dikke maand al bekend gemaakt en vele slachtoffers hier gevallen
Het beste is een andere methode zoeken om foto's te plaatsen en foto emmer laten voor wat het is ( gangsters )
 
Amai! Waar kan je nu terecht met je foto's? Ik ben daar niet zo in thuis.
 
Ik doe dit al van in het begin de foto's hier uploaden nooit problemen gehad
Bij Debart onderaan zijn tekst staat foto's uploaden en al de uitleg staat erbij
Het is vrij eenvoudig maar je mag een dingen zeker in het begin niet vergeten eens je ermee weg bent werkt het best prettig
kijk maar eens bij Debart
Marc
 
Hoi Philipson,

Euch, mijn foto's zijn niet meer zichtbaar?
En photobucket vraagt me een upgrade te doen van 399 dollar per jaar?
Amai mijne frak? Wat is me dat nu zeg???

Zie mijn handtekening, en klik op,, foto's plaatsen,,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan