Hoofdsponsor

1/35 Bronco Rheintochter R-2 [DONE]

FrankenBreather

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 okt 2015
Berichten
174
Nieuwe aankoop & meteen maar starten zekers ?

Ik ben een redelijke fan van de kits van Bronco en eveneens van de Duitse "Wunderwaffen" van de laatste oorlogsjaren, dus deze Rheintochter (tja, ze hielden nu eenmaal van Wagner en zijn "Der ring des Nibelungen"), kon ik moeilijk weerstaan.
De Saab Grippen laat ik effe bekoelen (zo goed als klaar, maar niet echt tevreden over), en de Zsu-23 Shilka staat in de primer, dus effe afwisselen met deze laat-oorlogse grond-lucht raket.

i-XkW6SJ9-XL.jpg
 
En we zijn vertrokken ....
in de eerste stappen vooral veel onderdelen "in verstek" .... niet zo evident, maar leve de extra thin cement (da rijmt)

i-qkPtCv6-XL.jpg

i-fJdHsgV-XL.jpg
 
Succes met deze, heb hem ook liggen. Benieuwd hoe ie samenbouwt. Voor welk een versie ga je gaan?
 
Heykes Silenoz,

Bedoel je vehicle-mounted of gewoon ? Ik ga voor de gewone affuit (out of the box ...)
Niet echt rollend materieel dus, maar wist niet goed onder welk forum ik het model moest
onderbrengen ... Ondertussen heeft Bronco ook de R3 versie uit.
 
Je bent hier aan het lijmen en het dichten, zonder je gat op te lichten...
:laugh: ;)

Special geval wat je daar op je werktafel hebt liggen.
Benieuwd hoe deze vordert :)
Veel suk6
 
wist dat de Duitser met veel bezig waren maar dit heb ik nog niet gezien ik volg grt.
 
Interessant item, weeral iets om te volgen.
 
Thanks guys !
Straks gaan we verder (ga er proberen de vaart wat in te houden ... anders wordt het weer een "shelf queen", en die heb
ik al genoeg)
 
Ik bedoelde meer de kleurstelling. Ga je die van het bestaande prototype volgen, of eerder een what-if kleur?
 
Hey,

Interessant onderwerp, namelijk een van de V-wapens, ik dacht een V4 of V5, dat dit moet zijn. Iedereen kent de V1 en V2, sommigen de V3, maar deze zijn ook V's....
Wist niet dat ze uit waren in de grotere schaal, mooi om te volgen....;)
 
en mischien ook maar slecht voor uw portefeuille, maar Modelcollect brengt deze ook uit in 1/72...
 
Nice , we zien hier weer eens een specialleke passeren :) , veel plezier !
 
Ik dacht niet dat dit een "Vergeltungswaffe" of V-wapen was ... die laatsten waren uitsluitend grond-grond wapens, zoals de Rheinbote (V4) of dat super-kanon (V3), maar ik kan mis zijn. Voor de kleuren van de raket ga ik voor het prototype, dat geeft toch wat meer variatie en mogelijkheden tov een egaal groene uitvoering.
 
Zeker een apart geval en goede keuze wat de kleuren betreft om voor het prototype te gaan.
 
Heel apart geval, leuk om te volgen
 
Ik wist niet dat de hun over dergelijke wapens beschikte,volger bij...............................
 
De pasvorm van de kit is tot dusver uitstekend ... Ook de 2 "zij-armen" van het onderstel bestaan uit telkens 4 aparte zijden (in verstek) ...

i-ScWFT4s-XL.jpg

Wel goed om te weten, De kleinere ramen, Da en Db, hangen aan elkaar vast (zie onderaan) ... effe opletten dus ...

i-dQNsTCf-XL.jpg

i-VPcjpKQ-XL.jpg

De leiding die langs het onderstel loopt bestaat uit 4 stukken ... Best een gefriemel, maar
de pasvorm is ook hier heel goed ...

i-b64Mdxx-XL.jpg

Morgen gaan we weer een stukje verder ...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan