Hoofdsponsor

1/35 Bronco Rheintochter R-2 [DONE]

De eindsprint is ingezet (wel, "sprint" is misschien iets overdreven ... eender traag maar zeker ...:) )

i-5h57kSM-X2.jpg
 
heel mooi werk , wat zeg ik mooi ??? neen hoor prachtig in meerdere lagen schilderen en spuiten en kleuren
zeer goede topic die dit volgt , mist iets
 
Hoi Frankenbreather, ik ben nog op tijd voor de lancering ;)

Mooi model en strak gebouwd en mooi schilderwerk ook !

Plezante eindsprint toegewenst :D
 
Veel kan ik niet zeggen , mooi , netjes en overtuigend ;)
 
Mooi en verzorgd schilderwerk.
Misschien nog beetje verwering op o.a. de zitjes?
 
Prachtige schilderwerken, zeer strak ;)
De pinwashes geven net dat beetje extra dimensie..
 
Voor mij zijn zo'n werken genieten grt.
 
Bedankt voor de mooie comments guys .. ja, klopt Erwin, aan de verwering heb ik me nog niet gewaagd ... hoe zou
ik dat best doen op de zitjes ?
 
Bedankt voor de mooie comments guys .. ja, klopt Erwin, aan de verwering heb ik me nog niet gewaagd ... hoe zou
ik dat best doen op de zitjes ?

Persoonlijk zou ik wat zwart accenten uitproberen op de plaatsen waar je het meeste vuil riskeert zijnde o.a. de randen.
Als ik mij op een dergelijk stoeltje moet zetten zal ik waarschijnlijk eerst met mijn handen de achterste rand vastnemen en vervolgens mijn benen rond de voorste pin plaatsen en dus zal dat het eerste vuil worden.
Niet overdrijven, die raketten werden niet operationeel gebruikt, maar ik veronderstel dat er wel veel zal op geoefend zijn en dus mogen ze er gebruikt uitzien.
Misschien in het midden van het zadel het leder iets verbleken. Is maar een idee he.....
 
zo mooi geschilderd en zuiver afgewerkt , goed om in een boekje te komen een lust voor het oog
Tof
Marc
 
Ok, mercikes voor de tips & compliments ... de laatste sprint is ingezet ...en daarna is het hoog tijd voor een nieuw projectje ..
Sneak-preview -> Special Navy Type IIA U-boat + AMP's detail set !
 
Wel ... op het laatste schoot het ongeduld toch toe :) Deze beschouw ik als afgewerkt.
Misschien toch wat te old-school & te proper, maar ik heb er voor mezelf toch een paar nieuwe technieken in kunnen verwerken.
Bij het volgende projectje weer wat stapjes verder he (misschien dat ik ooit nog eens aan verwering durf te beginnen :) )

i-bSsM9ZL-X3.jpg

i-VcjkCH8-X3.jpg

i-PN6KLSv-X3.jpg

i-FmhqJqg-X3.jpg

i-ML4RTbt-X3.jpg

i-3VXKtC3-X3.jpg
 
Heel erg mooi, wauw zeg ik !
Strak gebouwd met een pico bello paintjob Applaus

Ik mis de verwering totaal niet, deze zou een 'showroom' model kunnen zijn
tijdens de presentatie aan ome Adolf ;)

groet :)
 
Zelfs zonder verwering een heel mooi en proper werk waar ik naar op kijk (dikke proficiat) grt.
 
Ik sluit me bij de voorgaande reacties aan; erg indrukwekkende tussenstand!
 
Bravodit ziet er werkelijk fantastisch uit een lust voor het oog
Top
Marc
 
Dikke merci voor de complimenten guys !
Ik zal later dit weekend een overzichtje geven van wat ik voor mezelf onthouden heb ... vooral wat betreft
producten e.d., misschien dat anderen er ook iets mee zijn he.

Groetjes

Patrick
 
Heel mooi geworden en eens een model wat niet overdone is wat verwering betreft.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan