Hoofdsponsor

1/24 VW kever Cabrio [Done]

Schaal 1/24 - 1/25
beste vrienden ik heb juist iets geprobeerd bij de wielen van het kevertje met de chroom pen ik had de wieldeksel reeds gedaan maar had een foutje gemaakt met de achterkant van die velgjes dus na enig pak en friemel werk zagen die deksels er niet meer zo mooi uit , nu gewoon met de pen er terug overgegaan en het is net of de verf terug vloeibaar word en je ziet echt niks meer van vinger afdrukken of krasjes werkt toch wel eweldig
Marc
 
Die BMW zegt me toch ook iets hoor , de rest nu ook wel iets knap ideetje
Marc
 
Mannen ik weet het , het is mijn schuld maar kon er niks aan doen want de kever is op twee dingen na af en heb er geen verder foto's van genomen ? waarom ik zat met een grote kuis ( schoonmaak ) en dat bracht veel problemen met zich mee en dan in de avond heb ik wat verder gedaan en was te moe en te lui om beelden te maken
Mijn oprechte excuses hiervoor
Maar ok laat ons beginnen ik krijg van Roy nog twee knipperlichtjes voor vooraan met de leden dag dus dat is het laatste wat er nog moet aan gebeuren niettemin heb ik al foto's gemaakt en toon u die nu graag , nog even dit het is niet mijn beste bouw hij ziet er wel leuk uit maar heb er veel tegenslag mee gehad en met dit gegeven valt de kever nog mee
kijk zelf maar

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Hij komt wel mee met de leden dag
Marc

En hier weer eentje voor de groepsbouw van Revell ik ga me nu concentreren op de Jagermeister nu mijn decals binnen zijn gekomen
 
weeral mooi gedaan Marc grt.
 
mooi gedaan, maar toch enkele kleine opmerkingen...
_ ik denk dat je uitlaat te laag hangt? Zo hebben je uitsparingen niet veel nut
_ plaats je dan foto's als de knipperlichten erop staan, want dit zijn geen eindfoto's.. het model is nog niet klaar
_ groepsbouw Revell? je bent dit topic zelf gestart in het auto-topic, niet in het groepsbouw-topic?

Voor de rest, mooie bouw en een mooi kleurtje ;)
 
Jordi klein vraagje kan deze er dan ook nog bij ? Ik moet wel wachten tot op de leden dag want dan heeft Roy mijn pinkertjes bij
Ja die uitlaat ik heb het ook gemerkt maar zo paste die het beste ik ga zien of ik nog iets kan veranderen maar veel zal dat niet zijn
ok bedankt voor uw commentaar
Marc
Dus AUB nog niet afsluiten deze topic ik zal dan wachten tot hij helemaal klaar is met misschien nog betere foto's
 
Ik heb gevonden wat er scheelde met de uitlaat de bodemplaat waar de motor op zit was achteraan gelost en daardoor kwam het hele zaakje naar beneden terug gekleefd en nu is het terug normaal
Marc
 
Ziet er mooi uit hoor Marc, benieuwd die op de ledendag te zien.
 
Uitlaat zit blijkbaar ondertussen op zijn plaats.Ben benieuwd om hem in het echt te zien want ziet er weer goed uit.
Marc S
 
Beste Marc,

je hebt dit model in dit gedeelte gebouwt, dus zal het niet verplaatst worden. (Daar het model al 99% klaar is)
Moest je ons in het begin van de bouw gemeld hebben dat je het in het verkeerde deel had geplaatst, dan hadden we het meteen veranderd.
 
Ok het was mar een vraag waard he dan komt mijn mooie kastenwagen ook niet in aanmerking spijtig had een mooie aanvulling geweest
Marc
 
Erwin ik heb die nog liggen van het Africa Corps misschien weer een diotje maken wie weet ik heb nog zo veel te doen he
Marc
 
mooi kever geworden Marc en foto's zijn leuk gedaan,krijg ook wel zin om een kevertje te bouwen :)

groetjes,

Yannick
 
Thanks Bro het doet me plezier welin het echt valt hij mij dik tegen ikzelf ben er niet tevreden over laat ons het zo zeggen het kon enkanbeter
Marc
 
ik zag net dat er van deze nog eindfoto's ontbreken ;)
Aangezien je toch aan het testen ben met je fototoestel, zet de cabrio eens voor je lens ;)
 
Ok zal ik doen goed idee , ja ben er de laatste tijd niet goed met mijn hoofd bij , er is hier bij ons van alles aan de gang en dat leid me enorm af ik ben met teveel bezig
Maar ik ga het zeker doen hoor
Bedankt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan