Hoofdsponsor

1/24 '67 Dodge Charger 426 Hemi [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

JordiC

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
3.766
Aangezien ik echt totaal geen andere projecten had om af te werken :ph34r: , ben ik maar begonnen aan een nieuw doosje.
Natuurlijk zal ook deze weer niet standaard gebouwd worden :8

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz Jordi
 
Laatst bewerkt:
En de eerste werkjes...

het motorblokje. Het gaat een showwagen worden, dus dan mag er wel wat blingbling voorzien zijn, dus waren mijn nieuwe Molotow chroom stiftjes zeer welkom
De 'rocker covers' en carburators zijn het standaard chroom van Revell, de motorblok heb ik met de stiftjes gedaan. De stiftjes zijn ook handig om de afknippuntjes bij te werken als je het origineel gechromeerde onderdeel gebruikt.
De intake manifold heb ik in een zilver/alu kleurtje gezet om een beetje verschil te verkrijgen

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie kit en al een goed begin gemaakt.
Veel plezier met deze.
 
Een wagen van chip foose daar hoort inderdaad bling bling bij.Ik vind het een prachtmodel,veel succes verder.
Marc S
 
Succes jordi, het chrome ziet er netjes uit.
 
leuke kar,ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
succes!

groetjes,

Yannick
 
Blinken doet ie wel maar die naad vooraan (foto 2) dat is niet goed hé Jordi.
Op de laatste foto lijkt het zelfs ofdat het blok niet mooi verlijmd is.
 
Bedankt allemaal.
Erwin, daar komen nog onderdelen over. Van die naad zal niks te zien zijn, of toch amper ;)
 
Vandaag een beetje gewerkt aan het interieur.
Nog wat bijwerken en het zakje van de versnellingspook (alsook het bolletje) in het bruin zetten

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

het chroom op de middenconsole (buiten de versnellingspook) is gedaan met de Molotow Liquid Chrome
 
Mooi.
Het bolletje van de versnellingspook zou ik niet in het bruin steken, er is al zoveel bruin in het interieur...
 
Niks mis met chroom of anders in het zwart, dan past het bij de accenten in de zetels achteraan.
 
persoonlijk zou ik het handvat van de pook en de lederen hoes in het zwart doen en de rest in het chroom laten. past mooi bij het interieur en geeft een mooi accent. Anders wordt het te eentonig.
 
Strak werk.
Bruin is niet mijn kleur.
Maar jij geeft altijd speciale kleurcombinaties.
 
Jordi een vraagje die stoelen zaten die er zo bij ? want voor en achter zijn het andere motieven in de stoelen is wel raar voor een auto van den "Chip " he de kleur is nu ook echt mijn ding niet heeft veel te maken met mijn kleurhandicap hoor ik ga er niks over uitweiden trouwens ieder zijn goesting he ? Ik kan zelfs de kleur geen naam geven als ze het mij moesten vragen ik zou het niet weten , daarom dat ik nooit of zo weinig mogelijk met die kleuren werk
Marc
 
dat zijn de originele zetels. Voor de Foose-versie zaten er kuipzetels bij (voor de bestuurder en voorste passagier), maar die heb ik eruit gelaten. Ik ga een 'eigen versie' bouwen ;) Niet origineel, maar ook niet volledig Foose
 
Ik weet niet of ik het goed zie maar het is precies of dat er glans op het tapijt zit.Indien ik verkeerd ben trek ik mijn woorden terug.
Marc S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan