Hoofdsponsor

Anders / onbekend Arnhem 1944 [wip]

Foto 2 van je laatste post Rene, de Enfield plooit naar buiten.
Is nog een concept maar geef het toch maar even mee, kan je er later rekening met houden.
 
Foto 2 van je laatste post Rene, de Enfield plooit naar buiten.
Is nog een concept maar geef het toch maar even mee, kan je er later rekening met houden.

Erwin, bedoel je dat je de hoek waaronder de enfield gezet is niet logisch vindt, of de hoek waarin de enfield zo geplaatst is in de hand?
 
ik denk dat hij bedoelt dat het geweer gebogen is, vooral het voorste stuk.
Het kan natuurlijk ook optisch bedrog zijn
 
aah. zo. Als dat zo is dan is het inderdaad de camera. Ik bestelde deze los en is recht.
ik werk voorlopig met mijn mobiel, vind het handig. Denk dat mijn afstand te kort is.
 
Mooi om langzaam de plooiwerken tot stand te zien komen, de smog mag inderdaad ietwat poffiger zijn, da's een gevoelige vooruitgang Rene. Goed bezig, en je hebt pm.
 
Guy, ik vind het lastig. Verzamel foto's van de smock ook. Maar neem meer de tijd nu. Straks ga ik hem schilderen en is het jammer als dingen je storen.
 
Voor eigen constructie ziet dat er in mijn ogen toch perfect uit
ik zou het zeker niet kunnen hoor
Marc
 
dat is eutereurd eumdat ik me eur weur heulemeul op stort... :-)

maar wat voelt het lekker weer !

en stiekum zijn plooien het leukst om te doen.

dankje Marc en Nicolas ook nog.
 
Ik volg al van begin in stilte en vol bewondering daar ik niets zinnig weet te zeggen maar voluit geniet van de in stapjes getoonde vorderingen en weet als ik niet reageer veel interesse heb voor wat ik hier zie en volg grt.
 
het is ook lastig denk ik om telkens iets te zeggen.

wel kan ik zeggen,..ben nu de borst en heuptassen aan het inwerken...het ziet er opeens erg geloofwaardig uit :-p

ik zal de inhoud van de borst en heuptassen ernstig misbruiken om het geheel een smockgevoel te geven.

thx Pascal en Marnic.
 
Ik vind het knap hoe je zo je voorbereidingen treft, niet gelijk alles in detail beginnen sculpteren maar als het ware alles eerst composeren, dit is waarlijk genieten !
 
dat is een mooi compliment om in ontvangst te mogen nemen Guy.

Stel. Iets stoort me, in het volume, dan zet ik opnieuw klei aan en moet ik sowiso alles weer blenden.

Nu ben ik tevreden over het volume.

aangebrachte details idzv beetje extra klei voor zeg een insigne laat zich best op zachte klei zetten. Onderhelft figuur zit mijn hand telkens, boven is alles zacht. Het is tricky.

zal zo speciaal voor U nog iets tonen,..da's lachen :-)
 
Je zou voor minder het hoofd erbij verliezen ! Nee serieus, erg strak hoor dit werk, de plooiwerking bij de ellebogen is spot on ! Soms zie je plooien waarvan je denkt 'hier klopt iets niet', maar hier klopt het allemaal.
 
mijn eerste roeping voor het sculpten kwam toch echt op bij Uw Leoke ;-)
 
ik ken niet zo heel veel van sculpten, maar ik weet waar Guy het over heeft, niets komt als on-natuurlijk over. echt super werk!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan