Hoofdsponsor

Anders / onbekend Arnhem 1944 [wip]

Hey René welkom trug hier,laat je gaan he ;)
 
Goh dat smoeltje, lekker British met die snor...heerlijk !
Ik zit momenteel te prullen aan een gedode Duitser voor de Opel Olympia, heel toevallig want ook ik heb al een tijdje geen sculpteerwerk meer gedaan, behalve deze een klein jaartje geleden (en nog is ie niet af !)...

[url]http://i112.photobucket.com/albums/n168/guygantic/Warrior%20Toad/69_zpsbil4yhtw.jpg[/URL]

Oh ja, het is een fantasiefiguurtje 70mm hoog, een pad met middeleeuwse wapens komt den mensch niet snel tegen.


hahahah :-) cool!
 
Je ken mij niet en het is het eerste werk wat ik zie, maar welkom terug en ik denk dat ik heel veel ga genieten van uw werken. Ik schijf ook een stoeltje bij
 
Je ken mij niet en het is het eerste werk wat ik zie, maar welkom terug en ik denk dat ik heel veel ga genieten van uw werken. Ik schijf ook een stoeltje bij

soms pak ik dat stoeltje ook en zit ik naast U. Eigenlijk is dat internet iets belachelijks, we leren elkaar inderdaad nooit echt kennen.

Maar het is wel een begin ;-)

René
 
mooi als je dit kan grt.
 
dank dank. doelde uiteraard op de Belgische band 'Hooverphonic':-)

ook groot fan van K's Choice.

Beh,..

meer volumes.
positie rechtervoet.
Geweer meer richting body.

DSC_1205_zps2ujwgif7.jpg

DSC_1204_zps0iza58hw.jpg

DSC_1203_zps20ppdpsj.jpg

DSC_1202_zps92yero4r.jpg

DSC_1199_zps8dhtqbuv.jpg

DSC_1198_zpscnaal5y3.jpg
 
Ziet er weer prima uit René, 't is maar een ideetje, maar zou je hem niet kunnen laten grendelen met de rechterhand ?
 
Prachtig werk Rene en nog veel werk voor de boeg.
Ik weet dat het nog niet af is en dat er nog veel moet gebeuren aan de schoenen maar wat mij hierbij momenteel opvalt is in het bijzonder aan de rechter voet. Daar loopt het bovenste deel van de bottine recht naar boven terwijl het been zelf schuin staat.
Waarschijnlijk heb je dit zelf al opgemerkt en staat dat op de to do lijst om af te werken.
Keep it up!
 
ha Erwin, bedankt ....je hebt helemaal gelijk.
dit stoort en vroeg me al af wat er was, hier moet echt gevuld en gerecht worden. Wel had ik positie rechtervoet meer met knie gedraaid,..de voet stond te ver naar binnen gedraaid.

Guy, dat kan heel goed- twijfel nog over de sten maar vind de enfield boeien. thanks voor het meedenken!
 
had hier iets langer gepuzzeld op het volume smock.
iets meer op de rug aangebracht ook.
 
eindelijk weer iets te zien uit uw hand , ziet er weer veel belovend uit !
 
De voeten zijn een hele verbetering.
Heb wel de indruk dat de loop van de Enfield iets naar buiten staat vanaf zijn linkerhand.
 
De voeten zijn een hele verbetering.
Heb wel de indruk dat de loop van de Enfield iets naar buiten staat vanaf zijn linkerhand.

Morgen Erwin,

heel even voor ik 4 koppen koffie verder ben, vraag het even direct.
Wat bedoel je precies?

voor de volledigheid, met name die onderarmsectie inclusief het ' handwerk' dat nog komt is conceptueel.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan