Hoofdsponsor

Nieuw forum, speciaal voor de papierbouwers.

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.765
Er is een nieuw forum uit de grond gerezen.
Het is speciaal gericht op papierbouw.
En word beheerd door "the mouse" Fred.
Het zit nog in een beginfase,
maar ga gerust af en toe eens kijken.
http://papiermodelbouw.forum2go.nl/
 
Wauw Fred, een hele dikke proficiat met deze realisatie...
Ik heb zeer veel interesse in de papiermodelbouw, en heb me dus ook onmiddellijk geregistreerd... nu nog wachten op een bevestiging van de moderator... ;)

Groetjes,
Kurt
 
Tof Jelle om dit hier te melden :wow:

De reden dat ik dit gestart ben is simpel, meer aandacht en een eigen plek voor papiermodelbouw!
Er is een Engels, Duits en Frans talig papierbouw forum maar tot eergisteren nog geen Nederlandstalig.

Ondanks dat ik een papiermodelbouw forum heb gestart zal ik mijn bouw werken ook altijd hier blijven posten!

Fred
 
Het is inderdaad uitzonderlijk sympathiek om de start van een forum te melden op een ander forum. Dat gaat niet overal op die manier, gelukkig hier een prettige uitzondering.

Ik ben blij dat je de papiermodellen ook op dit forum blijft tonen Fred, want ik denk dat veel mensen die niet specifiek in papiermodelbouw geïnteresseerd zijn zich niet speciaal voor een daarop gericht forum zullen inschrijven, terwijl als je de bouw -ook- hier toont, of misschien iets minder uitgebreid of zo, je dat publiek wél bereikt.
 
Ik vind het een heel goed idee,ik wens je alvast succes ermee Fred.
 
veel succes ermee Fred, ik ga mij binnekort ook eens aanmelden ;)
 
Hallo, Fred, ik wens je veel succes met de start van je forum over papiermodelbouw
ik kom zeker kijken
Indy
 
Gefeliciteerd en succes met je papierbouw forum :)
 
Thanks mannen en Roy, ik blijf hier gewoon mijn papiermodellen posten hoor!

Fred
 
Veel succes Fred, zal wel eens komen piepen.
 
Fred heel veel succes met je forum.
 
Beste Fred ik had dit wel ergens verwacht , en ik hoop het allerbeste met uw nieuwe forum zal ook wel eens komen piepen hoe de zaken daar verlopen
Marc
 
succes met forum. In mijn opzoekingen kom ik het veel tegen bij treinbouwers om diorama's te maken en is imposant en ook zitten er knappe zaken tussen zoals de dieren grt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan