Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw T-34/76 model 1943 (1/35)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debart

Well-known member
Registered
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5.796
Ik zou eerst de boot maken voor de groepsbouw, maar heb daar te veel werk aan, werk veel en thuis heb ik het te druk, daarom ga ik de tank maken ( T-34/76 ( MODEL 1943 ).

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed idee, Bart. Ik heb er ook nog een liggen, een 1941. Jij hebt er een met een aparte wielencombinatie.
 
Veel succes Bart met deze kit..heb er ook één liggen van Dragon..maar een latere versie..!

Grtz yves,
 
Succes met deze Rus Bart
 
Bedankt mannen, vandaag ga ik er aan beginnen.
 
Succes met deze.

@Steven: dit zijn de zogenaamde half-spider wielen (8 en 9, met extra gaten om gewicht te besparen), later bij de T-34/85 werd overgegaan naar full spiders
(10/11/12/13) en later als de druk van de ketel was naar volle wielen, hoofdzakelijk om de extra belasting bij bvb een Su-100 met een 100mm kanon op te vangen
7c92fbe439de57537115970799d9f2e8.jpg
 
volg in stilte he Bart want ken er niets van grt.
 
Bedankt, het begin is gemaakt, heb een stuk in elkaar gezet en in de primer gespoten, de uitlaten heb ik verder uitgeboort, de binnenkant blijft wit moet ook volgens de beschrijving, de buitenkant wordt grijs of groen of zandkleur,

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

straks verf halen.
 
Zo Bart ook een T versie hier,mooie tanks waren dat,veel succes hiermee en ik volg gestaag.
 
Er moeten nog wel dingen er op straks silenoz, nu is de onderbak aan de beurt met monteren.

Jordi bedankt.
 
Leuk dat je mee doet Bart.
 
Ik doe mijn best jelle, de onderkant en de bovenkant geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Pigments, hoe maak je dat, moet je dat mengen met water of zo?
 
Ziet er goed uit, wel een beetje een raar kleur, tenzij het door het licht komt. Achteraan zie je dat het bovenste en onderste deel van de romp niet goed zitten tegenover elkaar...
 
Bart;
Pigmenten strooi je in White spirit of je maakt er een papje mee. Definitief bevestigen kan met terpentijn of pigmentfixer.
 
Hoi Silenoz, de delen zitten los op elkaar nog, Philipson bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan