Hoofdsponsor

1/35 Golan hights met D9R Armed bulldozer 1:35 [wip]

Ja dat is bij mij ook zo als je ermee bezig bent dan merk je het niet tot iemand je er attent op maakt We zien wel he zo erg is het nu ook weer niet en zeker als je het een beetje camoufleert
Marc
Knap werk hoor
 
nu zie ik ze en kan ik gelukkig terug volgen want het is de moeite wat je aan het maken bent grt.
 
Dank je wel Pascal.

Het heeft even geduurd maar er is een update. De slaapkamer heb ik voorzien van wat meubilair. Zo is er nu een bed en een opmaak kastje. Verder aan het plafond een lamp met ventilator.

attachment.jpg

De slaapkamer.

attachment.jpg

Het opmaak kastje en de ventilator met lamp.

attachment.jpg

attachment.jpg



Het houten schuurtje op het dak is nu met meer houten balken voorzien.

attachment.jpg

Een kijkje dichter in de slaapkamer. Zo lijkt het wat echter.

attachment.jpg

De meubels zijn allemaal scratch net zoals in de keuken.
 
Ik dacht dat dit een huis was dat klaar stond om afgebroken te worden en nu staat het vol met meubilair?
Vind het meubilair toch wat te grof hoor, zeker die stoel en die ventilator.
 
Ik dacht dat dit een huis was dat klaar stond om afgebroken te worden en nu staat het vol met meubilair?
Vind het meubilair toch wat te grof hoor, zeker die stoel en die ventilator.

Het staat nog steeds in de wacht op sloop. Maar in mijn wereld als deze staan de meubels achter gelaten als niet nodig meer zijnde. later komt er nog stof overheen. Het matras bijvoorbeeld ligt er zonder dekens en vuil en ingezakt. Dus die is waardeloos om mee te nemen. Net zoals de kastjes of ander meubilair. Dat je de stoel wat grof vind en ook de ventilator vind ik als jouw oordeel in deze prima. Ik kan hiervan alleen maar leren. Ik neem dit mee in een eventueel latere dio. Dit is mijn tweede dio en ik moet hierin nog veel leren. Dus bedankt voor de tip.
 
En dan nu de laatste update van het African Sahara House. Ik weet dat het altijd beter kan maar dit is pas mijn tweede dio onderdeel. Ik moet hierin nog veel leren.

Belangrijk voor nu is om te weten dat het huis verlaten is en dat de nog inwendige meubels achter zijn gelaten door de ex bewoners omdat zij dat niet meer mee wilden nemen..De tand des tijds doet de rest. De ingang en de woonkamer worden pas voorzien van details als dit huis op zijn plaats staat later. Dat omdat er nu ( nog ) geen vloeren inzitten.

Een dankwoord aan Silenoz voor de tip van een muurschildering welke ik erop heb geschilderd aan de zijkant. Wordt wellicht later een geheel met de omgeving. En aan aan Frank the Tank voor diverse goede aanvullingen zoals de schotel antenne. En Marc hopelijk heb ik de wat dik uitgevallen balken op het dak goed kunnen camoufleren. Erwin vergeef mij mijn foutjes zoals de straffe stoel e.d.


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De invulling in de bovenste foto komt pas als het huis is gemonteerd op de dioplaat omdat er nu nog geen vloeren inzitten.\

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


EINDE
 
Heel leuk geworden! Al die dingetjes in het interieur geven je ogen wat om naar te kijken. En de buitenkant ook met die verkrotting. Muurschildering is ook apart.
 
ziet er zeer goed uit grt.
 
Mooi, heel mooi eigenlijk. Ik heb deze kit al een paar keer zien gebouwd worden, maar deze is toch heel anders geworden qua uitzicht. Benieuwd naar de verdere inkleding in het dio.
 
Bedankt allemaal voor het volgen en de dank woordjes.
 
Mooi huis komt toch weer helemaal anders over dan in het begin zonde dat het gesloopt moet worden he ( in het echt dan wel he )
Het zal zeer mooi staan in het hele project
Marc
 
Mijn dank voor de complimenten. In dit project moet nog enorm veel gebeuren en het zal nog enige tijd duren voordat het definitief gereed is. Tot nu toe zijn dit ( de D9R bulldozer en het Sahara House ) de twee eerste hoofdrol spelers hierin. Dit komt allemaal samen later op een dio plaat.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan