Hoofdsponsor

Anders / onbekend Karikaturen en ander kneedwerk (wip & ontwerpen)

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
heb dit weekend eens niet geschilderd maar nog eens naar de kneedmassa gegrepen.
Als voorbeeld stonden enkele karikatuur tekeningen, ze zijn tussen 3 en 4 centimeter en uit supersculpy.
wanneer er nu nog verf opkomt weet ik nog niet, er zullen er in elk geval nog volgen want ik heb er veel plezier aan beleefd.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf .... leuke gezichtjes , veel plezier !
 
gezichten zijn heel mooi alsook de kleding maar de verhouding schouders hoofd is niet simpel tenzij je het ervoor gedaan heeft grt.
 
Het zijn karikaturen Pascal, het is gewoon fun omdat het allemaal een klein beetje uit zijn proportie is getrokken.

grtx Jan
 
Dan klopt mijn vermoeden en is het meer dan geslaagd Jan grt.
 
Knap hoe je dit weer gedaan hebt Jan, vooral de eerste heeft iets speciaals qua uitstraling. Een beetje een berenmuts kapseltje !
 
Karikatuur van de dwerg uit Game of Thrones?
En de tweede heeft in profiel wat weg van Neville Chamberlain.
 
Erwin, 1 is juist 2 is een poging om Charly Chaplin te creëren.
 
Die eerste had ik ook gespot, het neusje is spot on perfect.
 
Haha, leuk gedaan Jan .

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
 
Ik had die eerste ook meteen herkend. Bij nummer twee is de symmetrie wat uit de haak, kan je zijn linkeroog wat naar voren doen komen? Op foto 1 staat dat lager maar op de voorlaatste niet, dus het zit in de diepte.
 
bedankt voor de leuke commentaar.
Steven goed opgemerkt, het verschil is klein maar is er.
Jammer genoeg is hij al gebakken, hij zal er dus mee door het leven moeten.
 
Heel mooie karikatuur.
Ken die vent maar kan er niet opkomen, figuur uit de serie Tombstone ?
 
Dacht aan die maar kan nog steeds niet op zijn naam komen.
Grote man, redelijk zachte stem, stereo type van een sheriff, zie hem zo een sigaret rollen.
 
Dacht aan die maar kan nog steeds niet op zijn naam komen.
Grote man, redelijk zachte stem, stereo type van een sheriff, zie hem zo een sigaret rollen.
Niemand minder dan Sam Eliot,speelde samen met Cher in de film Mask,verhaalde het korte leven van Rocky.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan